پاسخ رئیس نمایشگاه قرآن به سوال «چه کنیم آحاد مردم در نمایشگاه حضور داشته باشند»
کد خبر: 3576129
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۵

پاسخ رئیس نمایشگاه قرآن به سوال «چه کنیم آحاد مردم در نمایشگاه حضور داشته باشند»

گروه فعالیت‌های قرآنی: معاون قرآنی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بر ضرورت بهره گیری از آثار حجمی با استفاده از ایده های جذاب در بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی قران کریم تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، به نقل از روابط عمومی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی،‌ سومین جلسه شورای برنامه ریزی بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم به ریاست حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا حشمتی، معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح امروز اول اسفندماه در ستاد نمایشگاه قرآن برگزار شد.
در ابتدای این جلسه هر یک از اعضای شورای برنامه‌ریزی گزارشی از کارگروه‌های تخصصی خود را همراه با ارائه پیشنهادات بیان کردند.
در ادامه این جلسه نیز معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن تشکر از گزارش‌های صورت گرفته بر روند تسریع در بخش‌های اجرایی و روابط عمومی نمایشگاه بیست و پنجم تاکید کرد و گفت: ارائه آثار متفاوت و اثرگذار در رویداد قرآنی سال آتی می‌تواند کمک شایانی در راستای هر چه بیشتر فهم قرآن در میان آحاد جامعه داشته باشد.
وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با طرح این سوال که «چه کنیم آحاد مردم در بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم حضور داشته باشند» به بیان راهکارهای عملیاتی پرداخت و گفت: قطعاً مجموعه فعالیت‌های نمایشگاه قرآن مختص به عموم جامعه است و ارائه آثار جدید و هنری جذاب، طراحی مناسب هنری که منطبق بر فضای معنوی ماه مبارک رمضان باشد، می‌تواند جایگاه خود را در میان آحاد مردم دوچندان کند.
بر اساس این گزارش در این جلسه ابوالقاسم ایرجی، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا حشمتی، امیر اشراقی، بهروز فتحی، اصغر امیرنیا، عباس نظری‌راد، محمدمهدی عزیززاده، غلامرضا نوعی و حمیدرضا شیخ ویسی حضور داشتند.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۰۹:۱۷
0
0
نظریات و پیشنهادها در بهتر شدن موضوع موثر است
captcha