بیست و دومین دوره مسابقات قرآن و عترت دانشگاه آزاد تهران مرکزی برگزار می‌شود
کد خبر: 3576161
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۳
در مرحله مقدماتی شفاهی؛

بیست و دومین دوره مسابقات قرآن و عترت دانشگاه آزاد تهران مرکزی برگزار می‌شود

گروه مسابقات: بیست و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی در مرحله مقدماتی بخش شفاهی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، به همت معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی، بیست و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی در مرحله مقدماتی بخش شفاهی برگزار می‌شود.

این مسابقات در رشته‌های قرائت قرآن کریم به روش تحقیق، قرائت قرآن کریم به روش ترتیل، حفظ قرآن کریم (5، 10، 20 جزء و حفظ کل) و حفظ جزء 30 ویژه کارکنان همراه اهدای میلیون‌ها تومان جوایز نقدی به همراه لوح تقدیر به برگزیدگان برگزار می‌شود.

ثبت نام در این مسابقات قرآنی از روز 26 بهمن‌ماه آغاز شده است و علاقه‌مندان برای ثبت‌ نام می‌توانند به کانون‌های قرآن و عترت واحد تهران مرکزی مراجعه کنند. همچنین، زمان برگزاری مسابقات نیز روز 13 اردیبهشت‌ماه سال آتی خواهد بود.

محل برگزاری مسابقات نیز مجتمع دانشگاهی حضرت ولی عصر(عج) واقع در میدان امام حسین(ع)، خیابان دماوند خواهد بود که آقایان در سالن پورسینای دانشکده روان‌شناسی و بانوان نیز در سالن فردوسی دانشکده ادبیات به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

captcha