تمدید زمان اجرای طرح تربیت حافظان شمال غرب تهران
کد خبر: 3576165
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۱

تمدید زمان اجرای طرح تربیت حافظان شمال غرب تهران

گروه فعالیت‌های قرآنی: زمان اجرای طرح تربیت حافظان شمال غرب تهران تا پایان اردیبهشت‌ماه سال آتی تمدید شد.

بهمن پزشکی، معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه شمال غرب تهران در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، از تمدید زمان اجرای طرح تربیت حافظان قرآن منطقه شمال غرب تهران خبر داد.
وی با بیان اینکه گفت: طی گفت‌و‌گویی که با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی مدنی، معاون اجتماعی و فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان تهران و حجت‌الاسلام والمسلمین کریمی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شمال غرب تهران انجام شد، با توجه به نیازسنجی مخاطبان طرح و توافقات انجام شده در این زمینه، مقرر شد تا اجرای طرح تربیت حافظان منطقه شمال غرب تهران تا پایان اردیبهشت‌ماه سال 96 نیز تداوم داشته باشد.   
معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه شمال غرب تهران با بیان اینکه پیش از این مقرر بود تا این طرح تا پایان بهمن‌ماه و آزمون کتبی طرح، ادامه داشته باشد، تصریح کرد: این تصمیم هم‌اکنون برای اجرا به محمدمهدی خواجه محمودآباد، مدیر اجرایی طرح و همکاران وی در خانه قرآن دارالتقوی ابلاغ شده است.
یادآور می‌شود، اداره اوقاف و امور خیریه شمال غرب شهر تهران، مدت چهار سال است که طرح تربیت حفاظ قرآن را در منطقه خود اجرا می‌کند و امسال نیز برای پنجمین سال متوالی، اقدام به اجرای این طرح قرآنی کرده است. این اداره، در سال جاری، همزمان با آغاز سال تحصیلی با همکاری اداره آموزش و پرورش منطقه و نیز خانه قرآن دارالتقوی، اقدام به اجرای طرح تربیت حفاظ به ویژه در سطح مدارس منطقه کرده است.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۰۹:۱۵
0
0
اجرای این طرح با برنامه ریزی و نظارت درست صورت گیرد
captcha