اختصاص 500 میلیون تومان بودجه شهرداری ساری به فعالیت‌های قرآنی
کد خبر: 3576256
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۰

اختصاص 500 میلیون تومان بودجه شهرداری ساری به فعالیت‌های قرآنی

گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس کمیسیون بودجه و حقوقی شورای شهر ساری اظهار کرد: در سال 96 بودجه اختصاصی برای فعالیت‌های قرآنی در شهرداری ساری تا 500 میلیون تومان افزایش داده شد.

سعید نجاریان، رئیس کمسیون بودجه و حقوقی شورای شهر ساری در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از مازندران، گفت: پیروی از قرآن و اهل بیت(ع) مایه هدایت و سعادت است و دوری از قرآن به منزله دور شدن از حقیقت انسانی و اهداف متعالی است.
وی افزود: قرآن پندها، دستورالعمل‌ها و باید نبایدهایی دارد که عمل به آن مسیر انسان را در صراط مستقیم قرار می‌دهد و انسان به کمال می‌رساند.
رئیس کمسیون بودجه و حقوقی شورای شهر ساری از اینکه یک خبرگزاری اختصاصی فعالیت‌های قرآنی استان را پوشش می دهد اظهار خرسندی کرد و  افزود: اطلاع رسانی این خبرگزاری تاثیر زیادی در رشد و توسعه فعالیت‌های قرآنی می‌شود و خبر رسانی قرآنی با فعالیت‌های قرانی دو بال برای نهادینه کردن قرآن در جامعه است.
نجاریان با بیان اینکه در بودجه فرهنگی سه سال گذشته شورای اسلامی شهر ساری اعتبارات خوبی قرار داده شد، اظهار کرد: در سال 96 بودجه اختصاصی برای فعالیت‌های قرآنی در شهرداری ساری  تا 500 میلیون تومان افزایش داده شد.
captcha