حضور پرشور ناشران قرآنی در نمایشگاه کتاب قم
کد خبر: 3576349
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۷

حضور پرشور ناشران قرآنی در نمایشگاه کتاب قم

گروه فعالیت‎های قرآنی: غرفه‏‎های قرآنی حاضر در دوازدهمین نمایشگاه کتاب استان قم، از جمله غرفه‎های پرمخاطب این نمایشگاه هستند.

به گزارش خبرگزاری بین‎المللی قرآن(ایکنا) از قم، دوازدهمین نمایشگاه کتاب قم، از روز گذشته کار خود را به شکل رسمی و در مجتمع ناشران استان آغاز کرده است.
غرفه‎های نمایشگاه در پنج طبقه مجتمع ناشران جانمایی شده است؛ از جمله غرفه‎های فعال این نمایشگاه، غرفه‎های فرهنگ قرآنی است که مورد استقبال جالب توجه شرکت کنندگان نیز قرار گرفته است.
از جمله غرفه‎های فعال قرآنی این نمایشگاه می‎توان به غرفه انتشارات قرآن اسوه اشاره کرد که در طبقه همکف این نمایشگاه قراردارد.
از دیگر غرفه‏ های قرآنی می ‏توان به انتشاراتی چون انوارالهدی، آیات بینات، سرگرمی‎های قرآنی، انتشارات علامه طباطبایی و موسسه فرهنگی و هنری معرفت ثقلین اشاره کرد.
کتاب آوا، کاتبان وحی، مکتب وحی، نسیم حیات، انتشارات اسرا و نشاط قرآنی از جمله غرفه‎های قرآنی فعال این نمایشگاه است.
بیشترین غرفه‎هایی که مورد توجه استقبال کنندگان قرارگرفته است، غرفه‎های مرتبط به کودک و نوجوان و غرفه‎های فروش نرم افزارهای قرآنی از جمله قلم قرآنی و نجوم قرآنی و... است.
گفتنی است یکی از نقاط ضعف این نمایشگاه پراکندگی غرفه‎های در طبقات مختلف است؛ به نحوی که گاهی برای یافتن یک غرفه قرآنی باید پنج طبقه را طی کرد که این مسئله در فرمت نمایشگاهی امری متداول نیست زیرا در این گونه نمایشگاه‎ها، غرفه‎ها باید در یک طبقه و در دسترس باشد.
captcha