برخوردهای ناصواب با قرآن در کلام پیشکسوت قرآنی
کد خبر: 3576800
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۵

برخوردهای ناصواب با قرآن در کلام پیشکسوت قرآنی

گروه فعالیت‌های قرآنی: عباس سلیمی، قاری و پیشکسوت قرآنی به وصف‌الحال برخی استفاده‌های ابزاری از قرآن پرداخت.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، عباس سلیمی، قاری و پیشکسوت قرآنی کشورمان، اخیرا و پس از مدتی دوری از رسانه تصویری در کسوت اجرا در شبکه قرآن و معارف سیما حضور پیدا کرده و مجری برنامه زنده «گلستان» است، برنامه‌ای که شب‌های یکشنبه هر هفته از ساعت 21 و به مدت حدود یک ساعت تقدیم علا‌قه‌مندان می‌شود.
بنابر این گزارش، قرآن و قرآن‌خوانی و پرداختن به حفظ و قرائت قرآن در کشور به ویژه در سال‌های بعد از انقلاب اسلامی دو چندان و بلکه چند برابر شده است، اما این در حالی است که با پیشرفت‌های به وجود آمده اما قرآن به صورت عملی در زندگی مردم جای خود را باز نکرده و هم‌‌اکنون نیز برخی‌ها با شنیدن صدای قرآن اولین چیزی که به ذهنشان می‌رسد، این است که حتما باید کسی از دنیا رفته باشد.
این برخوردهای ناصواب با قرآن را باید به استفاده‌های ابزاری از آن اضافه کنیم، متأسفانه عده‌ای امروز هدف اصلی نزول قرآن را گُم کرده‌اند و قرآن را نه برای هدایت و هدایت‌گری، بلکه برای استفاده‌های تبلیغاتی و ... حفظ یا قرائت می‌کنند، عباس سلیمی، قاری و پیشکسوت قرآنی در برنامه قبل گلستان این مسائل به وجود آمده را در قالب جملاتی زیبا بیان کردند که در ادامه فیلم آن را مشاهده می‌کنید.

دریافت


انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
شعبانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۰:۴۹
0
0
دیشب توفیق داشتم پنج دقیقه را دیدم. برنامه استاد خیلی عالی بود. خداوند توفیقشان دهد.
captcha