طراحان مد و لباس «بسم‌الله» بگویند و قصد قربت کنند
کد خبر: 3576862
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۱
پژمان‌فر عنوان کرد:

طراحان مد و لباس «بسم‌الله» بگویند و قصد قربت کنند

گروه جامعه: رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در مراسم افتتاحیه ششمین جشنواره مد و لباس فجر گفت: با تأکید بر اهمیت طراحی لباس در عزت و افتخار کشور، گفت: طراحان هم «بسم‌الله» بگویند و قصد قربت کنند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) حجت‌‌الاسلام نصرالله پژمان‌فر، رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، امروز سه‌شنبه سوم اسفندماه در مراسم افتتاحیه ششمین جشنواره مد و لباس فجر که در آن یاد و خاطره شهدای پلاسکو بزرگداشت شد، طی سخنانی تصریح کرد: امروز عشق و دوستی‌ها است که می‌تواند گره‌هایی که در جامعه ایجاد می‌شود را باز کند.

وی با تأکید بر اینکه روحیه ایثار و گذشت در مردم ما فراوان بوده، هست و خواهد بود، گفت: زمانی دفاع مقدس اتفاق افتاد و همه مردم از پیر و جوان و نوجوان و دانشجو و ... این ظرفیت ایثار را نشان دادند امروز هم حادثه‌ای مثل پلاسکو رخ داد که آتش‌نشانان این ظرفیت را به رخ کشیدند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: این جشنواره نیز روزی است برای نشان‌دادن توانمندی‌‌هاست تا برای عزت و افتخار کشور فکر، انرژی و طراحی و دوخت را در شکل‌های مختلف نشان دهیم و بگوییم که ایرانی یک جمعیت توانمند است که با عشق و توانمندی می‌تواند در زمینه‌های مختلف رتبه‌های بالا را کسب کند.

ما می‌خواهیم با لباس و دوخت در دنیا حرفمان را بزنیم

وی ضمن تقدیر از روند برگزاری جشنواره مد و لباس فجر، گفت: ما می‌خواهیم با لباس و دوخت در دنیا حرف‌مان را بزنیم. امروز می‌خواهیم بگوییم اگر چه بسیاری از تجهیزات و امکانات دوخت و ... در اختیار ما نیست اما در عین حال با عشق و علاقه و ایثار خودمان مطمئن هستیم که می‌توانیم در دنیا حرفی برای گرفتن داشته باشیم.

حجت‌الاسلام پژومان‌فر خطاب به طراحان گفت: طراحان هم «بسم‌الله» بگویند و قصد قربت کنند و مطمئن باشند در پیشگاه خدا اجر کارهایشان قطعاً کم نخواهد بود.

captcha