اعلام جزئیات اختتامیه دومین جشنواره قرآنی تربیت و تعالی
کد خبر: 3576896
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۲

اعلام جزئیات اختتامیه دومین جشنواره قرآنی تربیت و تعالی

گروه مسابقات: جزئیات آیین اختتامیه دومین جشنواره قرآنی تربیت و تعالی ویژه شاغلان و خانواده‌های کارکنان شهرداری تهران، 11 اسفندماه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، اختتامیه دومین جشنواره قرآنی تربیت و تعالی ویژه شاغلان و خانواده‌های کارکنان شهرداری تهران، چهارشنبه، 11 اسفندماه در شب شهادت حضرت زهرا(س)، ساعت 18 تا 20 در مجموعه باغ موزه دفاع مقدس برگزار می‌شود.
طی این مراسم که با حضور مجتبی عبداللهی، معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران و اعضای شورای شهر اسلامی شهر تهران همراه است، مهدی چمران، رئیس شورای شهر تهران، سیدجعفر تشکری هاشمی، معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران به سخنرانی می‌پردازد.
لازم به ذکر است، دومین جشنواره قرآنی تربیت و تعالی ویژه شاغلان و خانواده‌های کارکنان شهرداری تهران طی دو مرحله پیامکی و شفاهی برگزار شد. مرحله پیامکی این جشنواره ویژه کارکنان و پرسنل و با حضور 90 هزار شرکت‌کننده و مرحله دوم که بخش شفاهی این جشنواره بود، ویژه خانواده‌ها، کارکنان و فرزندان آنها و با حضور حدود دو هزار و 100 نفر در رشته‌های حفظ، قرائت تحقیق و ترتیل و اذان برگزار شد.
در کنار مراسم تجلیل از برگزیدگان دومین جشنواره تربیت و تعالی از 30 منتخب جشنواره روی خط انقلاب که طی دهه فجر به همت شهرداری تهران در رشته‌های گرافیت شامل اینفوگرافیک، موشن گرافیک، پوستر و طراحی وب و مولتی مدیا و تصویرسازی شامل کتاب، مجلات، نشریات و کاریکاتور، در رشته فضاسازی شامل طراحی عناصر شهری و مبلمان، ابزارهای تبلیغاتی، طراحی منظره شهری و طراحی منظره داخلی و هنر جدید، عکاسی، شعر انقلاب و خاطره‌نویسی و داستان‌نویسی، خاطره‌نویسی و مقاله‌نویسی و نقاشی و خوشنویسی برپا شد، تقدیر می‌شود.
یادآور می‌شود، این مراسم به همت معاونت توسعه منابع انسانی، اداره‌کل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران برگزار می‌شود.
captcha