بررسی نسبت تمدن و ظهور در نشستی علمی
کد خبر: 3576970
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۶

بررسی نسبت تمدن و ظهور در نشستی علمی

گروه اجتماعی: نشست بررسی نسبت تمدن نوین اسلامی با امر ظهور در قالب نشستی علمی از سوی مسجد مقدس جمکران و با حضور حجت‌الاسلام جوادی آملی برگزار خواهد شد.

 به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قم دو نشست علمی در ادامه مجموعه نشست‌های دومین هفته علمی تمدن نوین اسلامی برگزار خواهد شد.
نشست بررسی نسبت تمدن نوین اسلامی با امر ظهور در روز چهارشنبه 4 اسفند از ساعت ۱۹ الی ۲۱ با حضور حجت‌الاسلام مرتضی جوادی آملی با موضوع مبانی نظری نسبت تمدن نوین اسلامی و ظهور برگزار خواهد شد.
همچنین آیت‌الله علی کورانی با موضوع اصول تمدن در دولت امام مهدی (عج) سخنرانی می‌کند و جلال منش نیز با موضوع تبیین نسبت تمدن و ظهور در اندیشه رهبر معظم انقلاب به ایراد سخن می‌پردازد. 
این نشست در مسجد مقدس جمکران، درب 1، جنب پارکینگ، ساختمان 313 برگزار می‌شود.
همچنین کرسی بررسی و نقد نوغالیان سیاسی شیعه برگرفته از دو کتاب مرجعیت موروثی و تشیع انگلیسی برپا می شود و در این مراسم نیز آیت‌الله قرهی به عنوان سخنران ویژه به ارایه بحث می‌پردازد.
حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی سائلی و حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی صرامی به همراه صالح قاسمی و عباس بنشاسته نیز در این نشست سخنرانی دارند.
این نشست دورشهر، کوچه 28 پلاک 6، کتابخانه تخصصی صاحب الزمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) در روز پنج‌شنبه 5 اسفند از ساعت 15:30 الی 18 برگزار خواهد شد.
captcha