وام 60 میلیونی که تنها نیمی از آن پرداخت شد
کد خبر: 3577028
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۳
ملک‌آرا:

وام 60 میلیونی که تنها نیمی از آن پرداخت شد

گروه شبکه‌های اجتماعی: شرکت توسعه‌گر شبیه‌ساز که از ابتدا قرار بود 60 میلیون تومان وام برای اجرای بازی «آسمان دژ 3» دریافت کند، متأسفانه با گذشت مدت‌ها از ارائه وام تنها نیمی از آن را دریافت کرده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، آغاز اعطای وام بازی‌سازان از محل وجوه اداره شده وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از سال ۹۴ کلید خورد و بازی‌سازان وام خود را دریافت کردند اما در این میان شرکت توسعه‌گر شبیه‌ساز که براساس مستندات بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای باید 60 میلیون تومان دریافت می‌کرد، تنها 30 میلیون تومان عایدش شد.

فرزام ملک‌آرا، مدیرعامل شرکت توسعه‌گر شبیه‌ساز، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی بین‌المللی قرآن گفت: از ابتدا قرار بود وامی که دریافت می‌کنیم 60 میلیون تومان باشد اما تنها 30 میلیون تومان دریافت کرده‌ایم.


وام 60 میلیونی که تنها نیمی از آن پرداخت شد

وی در پاسخ به این پرسش که آیا ممکن است وام 60 میلیونی در دو مرحله واریز شود، گفت: از ابتدا قرار بود 60 میلیون تومان به شرکت توسعه‌گر شبیه‌ساز برای طرح «آسمان‌دژ3» واریز شود اما شاهد دریافت نیمی از آن بودیم.

در ادامه خسرو سلجوقی، رئیس کارگروه تخصصی خدمات وجوه اداره شده با اشاره به این موضوع که چرا برخی از وام‌ها تنها نیمی از آن واریز می‌شود، اظهار کرد: برخی از وام‌ها در سه مرحله، برخی دیگر دو مرحله و برخی هم که تعدادشان نادر است در یک مرحله به صاحب طرح پرداخت می‌شود.

وی افزود: پول‌ها نه در دست ماست و نه در دست بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای بلکه وظیفه ما تنها ارزیابی، تأیید و معرفی صاحبان طرح به بانک‌هاست تا پس از معرفی خود وام مشخص شده را تحویل بگیرند.

سلجوقی اظهار کرد: وام‌هایی که به بازی‌سازان ارائه می‌شود همچون وام ساختمان‌ است که با هر ساخت طبقه‌ای از ساختمان، وام خود را دریافت می‌کنند.

بنا به اظهارات ملک‌آرا، مدیرعامل شرکت توسعه‌گر شبیه‌ساز، از ابتدا قرار بود وامش در یک مرحله پرداخت شود و حال آنکه این وام تنها نیمی از پرداخت شد، جای شک و شبهه باقی می‌گذارد.

captcha