سرپرست معاونت فرهنگی مسجد مقدس جمکران معرفی شد
کد خبر: 3577310
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۷
با حضور تولیت مسجد جمکران؛

سرپرست معاونت فرهنگی مسجد مقدس جمکران معرفی شد

گروه اجتماعی: تولیت مسجد مقدس جمکران در احکامی جداگانه ابراهیم صدوقی را به‌عنوان سرپرست معاونت فرهنگی و حجت‎الاسلام عباس ابراهیمی معاون فرهنگی پیشین این مکان مقدس را به سمت مشاور فرهنگی تولیت مسجد مقدس جمکران منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‎المللی قرآن(ایکنا) از قم، به نقل از مرکز خبر روابط عمومی مسجد مقدس جمکران، مراسم معارفه سرپرست معاونت فرهنگی مسجد مقدس جمکران ظهر امروز با حضور حجت‎الاسلام والمسلمین رحیمیان تولیت مسجد مقدس جمکران و معاونان و مدیران این مکان مقدس برگزار شد.
در این مراسم ابراهیم صدوقی به عنوان سرپرست معاونت فرهنگی و حجت الاسلام عباس ابراهیمی معاون فرهنگی پیشین این مکان مقدس به سمت مشاور فرهنگی تولیت مسجد مقدس جمکران منصوب شدند.
در حکم تولیت مسجد مقدس جمکران خطاب به سرپرست معاونت فرهنگی این مکان مقدس آمده است: جناب آقای ابراهیم صدوقی (دام توفیقه)نظر به مراتب تقوی و سوابق و تجارب جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان «سرپرست معاونت فرهنگی مسجد مقدس جمکران » منصوب می‌شوید.
ضروری است با برنامه‌ریزی متقن و بهره‌گیری از کلیه ظرفیت‌ها، تمام توان خود را در جهت گسترش و تعمیق فعالیت‌های فرهنگی و ترویج معارف اسلام ناب محمدی(صلی الله علیه و آله) به کار گیرید.
امید است با اتکال به خداوند متعال و توسل به حضرت بقیة‌الله(عجل الله تعالی فرجه) و بهره‌گیری از هدایت‌های قرآن و عترت و رهنمودهای حضرت اما(ره) و مقام معظم رهبری‌(مد‌ظله‌العالی) و همراهی و همدلی همه همکاران در انجام این وظیفه خطیر موفق و موید باشید. ان‌شاء‌الله
در حکم مشاور فرهنگی تولیت مسجد مقدس جمکران نیز آمده است: جناب حجت الاسلام و المسلمین آقای ابراهیمی (دام عزه)
با سلام و تحیت، ضمن تقدیر از تلاش‌ها و زحمات ارزشمند جنابعالی در جایگاه معاونت فرهنگی مسجد مقدس جمکران، بدینوسیله به عنوان مشاور اینجانب در امور فرهنگی مسجد مقدس جمکران منصوب می‌شوید.
موفقیت روز افزون شما را در سایه عنایات حضرت ولی‌عصر(عجل الله تعالی فرجه)از درگاه خداوند منان مسألت دارم.
captcha