ایجاد خانه جوان عامل مشارکت اجتماعی است
کد خبر: 3577380
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۳

ایجاد خانه جوان عامل مشارکت اجتماعی است

گروه اجتماعی: معاون فرهنگی ورزشی اداره کل ورزش و جوانان گیلان با اشاره به افتتاح اولین خانه جوان استان گیلان در شهرستان فومن ایجاد خانه جوان را عامل مشارکت اجتماعی دانست.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان و به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان گیلان، هاشم اسماعیلی، معاون فرهنگی ورزشی اداره کل ورزش و جوانان گیلان دیروز در مراسم افتتاح اولین خانه جوان استان گیلان در شهرستان فومن ضمن تقدیر از فرماندار و رییس اداره ورزش و جوانان، برای ایجاد چنین فضایی گفت: خانه جوان برای جوانان فضایی فراهم می کند تا بتوانند جلسات و عملکرد و گفتمان‌هایی را در کنار همدیگر داشته باشند.

معاون فرهنگی ورزشی اداره کل ورزش و جوانان گیلان خانه جوان را مکانی برای شکوفایی ذوق، سلیقه و خلاقیت خواند و افزود:امروز جامعه از جوان هراسی به جوان باوری روی آورده و فرماندار محترم در حوزه جوانان کار خوبی انجام دادند.

وی ایجاد خانه جوان را عامل مشارکت اجتماعی دانست و ادامه داد: امروز شاید برخی کارها از توان دولت خارج باشد پس نیاز است سازمان های مردم نهاد کمک کنند.

اسماعیلی اظهار امیدواری کرد تا در آینده نزدیک شاهد احداث خانه جوان در مرکز استان و سایر شهرستان ها باشیم.

اسماعیل پور، فرماندار فومن نیز در این مراسم ضمن تقدیر از جوانان فعال شهرستان، خطاب به آنان گفت: تلاش کنید تا با دورهم نشینی، طرح‌ها و برنامه های خود را ارائه دهید و با برنامه ریزی کارکنید.

وی از مسئول خانه جوان خواست تا مسائل و مشکلات مربوط به جوانان را آسیب شناسی کرده و با حمایت مسئولان، در جهت رفع موانع موجود گام بردارد.

 

captcha