ویژگی‌های اقتصادی عصر ظهور بررسی می‌شود
کد خبر: 3577401
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۸
در رادیو اقتصاد؛

ویژگی‌های اقتصادی عصر ظهور بررسی می‌شود

گروه اقتصاد: رادیو اقتصاد، امشب در برنامه «در انتظار باران» ویژگی‌های اقتصادی عصر ظهور را بررسی می‌کند.

مژگان جعفرقلی‌زاده، مدیر روابط‌عمومی رادیو اقتصاد، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با اعلام این خبر اظهار کرد: حجت‌الاسلام والمسلمین محمد پویا منفرد، کارشناس مذهبی در برنامه امشب در مورد ویژگی‌های اقتصادی عصر ظهور مطالبی را بیان می‌کند.

پنج‌شنبه///ویژگی‌های اقتصادی عصر ظهور بررسی می‌شود

وی ادامه داد: اتفاقات مهمی که در این عصر رخ می‌دهد، تحولات اقتصادی عصر ظهور و ... از دیگر موضوعاتی هستند که در برنامه مطرح خواهند شد.

جعفرقلی‌زاده یادآور شد: برنامه «در انتظار باران» کاری از گروه کسب و کار رادیو اقتصاد، به تهیه‌کنندگی محسن رنگینی، امشب پنج‌شنبه ساعت 21 به مدت 55 دقیقه از رادیو اقتصاد پخش می‌شود. 

بررسی کتاب «خانواده مقاوم»

وی همچنین از بررسی کتاب «خانواده مقاوم» در راستای بررسی آثار مکتوب در زمینه اقتصاد مقاومتی خبر داد و گفت: رادیو اقتصاد در برنامه «پویش» جمعه 6 اسفند ماه، کتاب «خانواده مقاوم» را بررسی می‌کند.

جعفرقلی‌زاده افزود: محمود کریمی، پژوهشگر به همراه محمد صادق خیاطان، معاون آموزشی پژوهشی پژوهشکده مطالعات بنیادی علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی در این برنامه در مورد «کتاب خانواده» مقاوم به گفت‌وگو خواهند نشست.

مدیر روابط عمومی رادیو اقتصاد یادآور شد: از دیگر موضوعات در این برنامه می‌توان به جنگ اقتصادی، دشمن‌شناسی، برنامه‌ریزی اقتصادی خانواده، تربیت اقتصادی خانواده و ... اشاره کرد. همچنین در بخشی از برنامه به معرفی پژوهشکده مطالعات بنیادی علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی نیز پرداخته خواهد شد.

وی افزود: این برنامه، کاری از گروه کسب و کار رادیو اقتصاد، به تهیه‌کنندگی الهام مصطفوی، جمعه ساعت 21 به مدت 55 دقیقه از رادیو اقتصاد پخش می‌شود.

جعفرقلی‌زاده در پایان گفت: برنامه «پویش» به بررسی آثار مکتوب در حوزه اقتصاد مقاومتی و مطالبه از مراکز پژوهشی در زمینه تولید علم در حوزه اقتصاد مقاومتی می‌پردازد.

captcha