سومین دوره مسابقات قرآن مناطق آزاد ارس و ماکو برگزار شد
کد خبر: 3577408
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۳

سومین دوره مسابقات قرآن مناطق آزاد ارس و ماکو برگزار شد

گروه مسابقات: مرحله مقدماتی سومین دوره مسابقات قرآن مناطق آزاد ارس و ماکو، طی دو روز گذشته، دوم و سوم اسفندماه برگزار شد.

محمدرضا پورمعین، دبیر شورای راهبردی قرآن مناطق آزاد کشور در گفت‌‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، ضمن بیان این مطلب گفت: مراحل مقدماتی سومین دوره مسابقات قرآن مناطق آزاد ارس و ماکو، طی دوم و سوم اسفندماه برگزار شد.
فوری// سومین دوره مسابقات قرآن مناطق آزاد ارس و ماکو برگزار شد
وی با اشاره به اینکه اختتامیه مسابقات قرآن ماکو، امروز، چهارم اسفندماه همراه با اهدای جوایز به سه نفر منتخب هر رشته با حضور مسئولان این منطقه همراه بود، اضافه کرد: از نکات قابل تأمل این مسابقات حضور قریب به سه هزار متقاضی در این دوره از مسابقات در بخش‌های بزرگسالان و نوجوانان بوده است.
پورمعین با اشاره به اینکه مسابقات در دو بخش بزرگسالان و خردسالان برپا شد، عنوان کرد: این مسابقات در مقطع سنی پنج تا 15 سال در رشته‌های حفظ شامل پنج، سه جزء و جزء سی‌ام قرآن و همچنین اذان و در مقطع سنی بزرگسالان در رشته‌های قرائت، حفظ شامل 10 و 20 جزء و کل قرآن و همچنین اذان و نهج‌البلاغه برپا شد.
فوری// سومین دوره مسابقات قرآن مناطق آزاد ارس و ماکو برگزار شد
دبیر شورای راهبردی قرآن مناطق آزاد کشور تصریح کرد: منتخبان این مرحله مقدماتی به مرحله سراسری مسابقات قرآن مناطق آزاد که در سال 96 برگزار می‌شود، راه پیدا می‌کنند.
وی با اشاره به اینکه احتمالا میزبان مرحله سراسری مسابقات قرآن مناطق آزاد، ماکو خواهد بود، ادامه داد: دو منطقه آزاد ارس و ماکو پیشنهاد میزبانی مرحله نهایی مسابقات را به دبیرخانه شورای راهبردی قرآن مناطق آزاد داده‌اند که پس از بررسی‌های لازم نتیجه اعلام می‌شود.
captcha