نشست هماهنگی سی و دومین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان منطقه2 و 9 کشور برگزار شد
کد خبر: 3577409
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۶

نشست هماهنگی سی و دومین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان منطقه2 و 9 کشور برگزار شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: اولین نشست هماهنگی سی و دومین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان منطقه2و9 کشور در محل معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه مازندران با حضور تنی چند از مدیران فرهنگی واحد های این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از مازندران اولین نشست هماهنگی سی و دومین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان منطقه2و9  کشور  امروز چهارم اسفندماه در  محل معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه مازندران با حضور تنی چند از مدیران فرهنگی واحد های این دانشگاه برگزار شد.
در این نشست که با حضور مدیر فرهنگی، کارشناس قرآنی، مدیر روابط عمومی و تنی چند از مدیران فرهنگی دانشکده‌های دانشگاه مازندران برگزار شد، حیدر جانعلی‌زادهچوب‌ستی ، معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه مازندران و دبیر سی و دومین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان منطقه2و9 کشور  با ارایه این مطلب که یکی از بزرگترین رخدادهای قرآن در سراسر کشور برگزاری جشنواره قرآن و عترت در دانشگاه های سراسر کشور است، گفت: این نشست به منظور هماهنگی و برنامه‌ریزی جهت اجرای این جشنواره در مرحله دانشگاهی در دانشگاه مازندران است.
وی افزود:  امیدواریم که با تعیین مسئولیت‌ها در کمیته‌های مختلف این جشنواره بتوانیم در اجرای موفق این جشنواره در مرحله دانشگاهی گام مثبتی برداریم .
جانعلی زاده  ادامه داد: مرحله دانشگاهی  این جشنواره در 16  اسفند ماه در بخش کتبی  و  17 اسفند ماه در بخش شفاهی  در دانشگاه های منطقه 2و 9 برگزار خواهد شد.
دبیر سی و دومین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان منطقه2و9 کشور خاطرنشان کرد: پس از برگزاری جشنواره در مرحله دانشگاهی منطقه های 2و 9 کشور و انتخاب برترین ها در بخش کتبی و شفاهی دبیرخانه جشنواره های دانشگاهی، لوح فشرده برترین های جشنواره  دانشگاهی خود را به دبیرخانه سی و دومین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان منطقه2و9  دانشگاه های کشور در دانشگاه مازندران ارسال خواهند کرد تا پس از داوری نهایی منتخبین این جشنواره در جشنواره منطقه ای که در دهه اول  اردیبهشت 96 به میزبانی دانشگاه مازندران برگزار خواهد شد حضور پیدا کنند.
گفتنی است: در این نشست آقایان حسین یحیی‌زاده مدیر روابط عمومی دانشگاه مازندران به عنوان مسئول کمیته هماهنگی و روابط عمومی، سید علی اکبر ربیع نتاج به عنوان مسئول کمیته علمی، محمد علی کریمی مدیر اداره برنامه ریزی مدیریت فرهنگی به عنوان مسئول کمیته فرهنگی، حسین آرسته به عنوان مسئول کمیته پشتیبانی و محمود شارع پور به عنوان مسئول کمیته نظارت و ارزیابی این جشنواره منصوب شدند.
اولین نشست هماهنگی سی و دومین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان  منطقه2و9  کشور برگزار شد
اولین نشست هماهنگی سی و دومین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان  منطقه2و9  کشور برگزار شد

اولین نشست هماهنگی سی و دومین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان  منطقه2و9  کشور برگزار شد
captcha