اعزام 160 مددجوی کمیته امداد استان مرکزی به عتبات
کد خبر: 3577421
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۵

اعزام 160 مددجوی کمیته امداد استان مرکزی به عتبات

گروه اجتماعی: معاون فرهنگی اداره‌کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی، از اعزام 160 مددجوی تحت پوشش، به عتبات عالیات خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، 80 نفر از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی، به عتبات عالیات مشرف شدند و گروه 8 نفری دیگری نیز پنجشنبه، 12 اسفند به این سفر معنوی اعزام می‌شوند.
ناصر ناصری‌دوست، معاون فرهنگی اداره‌کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی، در این رابطه به خبرنگار ایکنا گفت: طبق فعالیت‌های این اداره‌کل در دو ماه بهمن و اسفند 160 نفر از مددجویان تحت پوشش به عتبات عالیات مشرف می‌شوند که از این تعداد 80 زائر دانشجوی پسر و 80 نفر دیگر افراد سالمند هستند.
وی بابیان اینکه 80 نفر از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد استان 25 بهمن ماه به عتبات اعزام شدند، ادامه داد: 80 نفر بعدی نیز پنجشنبه، 12 اسفندماه به حرمین شریفین رهسپار خواهند شد. این اعزام تنها برای افرادی است که تا به حال به این سفر معنوی مشرف نشده باشند.
ناصری‌دوست از اعزام 240 زائر به مشهد مقدس نیز خبر داد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 1340 به مشهد اعزام شدند و 400 نفر دیگر نیز به مدت سه روز در زائر سرای این اداره در قم مستقر شده و از برنامه‌های آموزشی برخوردار خواهند شد.
captcha