مددجویان کهریزک حال مساعدی ندارند/ جلسات قرآن؛ هسته اولیه بانوان نیکوکار کهریزک
کد خبر: 3577603
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۶
تمام ثروت و بیش از 40سال عمر در راه خیر؛

مددجویان کهریزک حال مساعدی ندارند/ جلسات قرآن؛ هسته اولیه بانوان نیکوکار کهریزک

کانون خبرنگاران نبأ: مددجویان کهریزک امروز حامی بزرگی را از دست دادند؛ خانم اشرف قندهاری معروف به بهادر زاده امروز به دیار باقی شتافت. همانی که اگر کسالتی می گرفت مددجویان برای سلامتی ایشان روزه می گرفتند؛ ولی امروز چه می کنند!

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، خانم اشرف قندهاری معروف به بهادر زاده متولد 1303 در مشهد، ساعت 5:15 صبح امروز در گذشت، او اولین بانو و کسی بود که به کمک دکتر حکیم زاده، موسس کهریزک، شتافت. ایشان موسس گروه بانوان نیکوکار کهریزک و خانه مادر و کودک بود و 3000 نیکوکاری که در داخل و خارج کشور عضو کهریزک هستند را مدیریت و به عضویت درآورده بود.
همچنین حسینیه قندهاری ها که در منزل خانم بهادرزاده دایر بود از پایه گذاران جذب اکثر نیکوکاران اولیه کهریزک به شمار می آید. در برهه ای از زمان بانوانی که برای خواندن قرآن می رفتند به همت آن مرحوم از کهریزک، سختی ها و نیاز های این مکان می شنیدند و به این شکل بود که هسته اولیه گروه بانوان نیکوکار شکل گرفت.
مددجویان کهریزک حال مساعدی ندارند/ جلسات قرآن؛ هسته اولیه بانوان نیکوکار کهریزک

اگر کسالتی می گرفت مددجویان برای سلامتی اش روزه می گرفتند
مرحومه بهادرزاده تمام ثروت و بیش از 40 سال از عمر خود را در راه کهریزک صرف کرد؛ بسیار محبوب و مخلص بود به صورتی که اگر کسالتی می گرفت مددجویان برای سلامتی اش روزه می گرفتند؛ در حال حاضر هم مددجویان کهریزک حال مساعدی ندارند.

خوابی که دید و ماند
یکبار در جمع برخی از کارکنان کهریزک تعریف کرد که به دلیل دوری راه، بچه داری و سختی هایی که وجود داشته، به جدایی از خدمت در کهریزک فکر کرده که امام زمان (عج) را در خواب دیده و ایشان فرمودند: تو حرکت کن، ما خودمان حمایت می کنیم.
captcha