اجرای سرود ولایت همزمان با سفر رهبری به مشهد
کد خبر: 3578204
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۶
در اسفندماه صورت می‌گیرد؛

اجرای سرود ولایت همزمان با سفر رهبری به مشهد

گروه فرهنگی: مدیر فرهنگسرای «انتظار» از اجرای گروه سرود بچه‌های مساجد با موضوع ولایت همزمان با سفر رهبری به مشهد در اطراف محل سخنرانی ایشان خبر داد.

سیدسجاد جُلینی، مدیر فرهنگسرای «انتظار» در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، از برگزاری جشنواره سرود بانوان مسجدی در اسفندماه خبر داد.
وی با اشاره به برگزاری کلاس‌های سرود، تئاتر، نویسندگی، مستندسازی و فیلمنامه‌نویسی ویژه رابطان مساجد، عنوان کرد: جهت توانمند کردن رابطان مساجدی در تولید محتوای فردی این کلاس‌ها برگزار می‌شود و از بین مساجد 50 مسجد به فرهنگسرای انتظار می‌آیند برای آنها به صورت تخصصی کلاس برگزار می‌شود تا بعدا این افراد بتوانند در زمینه ساخت فیلم و... در مسجد خود فعال باشند.
برپایی پاتوق سرود و تئاتر در سراسر شهر برای استقبال از زائران
مدیر فرهنگسرای «انتظار» ادامه داد: اواخر اسفند هم بحث استقبال از بهار را خواهیم داشت که در این زمینه پاتوق‌های سرود و تئاتر را در سراسر شهر برای استقبال از زائران و اطراف حرم داریم که در فواصل زمانی اجرای سرود و تئاتر دارند. 
جُلینی تصریح کرد: نمایشگاه «مشهد دوست داشتنی» برای استقبال از بهار هم فعال خواهد شد که ما در آنجا غرفه‌ای داریم به اسم «مسجد فیل» و به معرفی مساجد شاخص شهر مشهد قبل و بعد از انقلاب می‌پردازیم و اجرای سرود و تئاتر هم از دیگر برنامه‌ها به شمار می‌رود.
وی ادامه داد: علاوه بر این گروه‌های سرود مساجد به طور مستمر برای مساجد مختلف سطح شهر و مراسم‌ها و... فرستاده می‌شوند.
اجرای سرود ولایت همزمان با سفر رهبری توسط کانون سرود مساجد مشهد
مدیر فرهنگسرای «انتظار» از اجرای گروه سرود بچه‌های مساجد با موضوع ولایت همزمان با سفر رهبری به مشهد در اطراف محل سخنرانی ایشان خبر داد.
captcha