توزیع 270 هزار پاکت جشن نیکوکاری در مدارس آذربایجان‌غربی
کد خبر: 3578256
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۷

توزیع 270 هزار پاکت جشن نیکوکاری در مدارس آذربایجان‌غربی

گروه اجتماعی: معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد آذربایجان‌غربی با بیان اینکه جشن نیکوکاری امسال باشکوه‌تر از سال گذشته برگزار خواهد شد، گفت: امسال برای جذب هدایای دانش‌آموزان در جشن نیکوکاری 270 هزار پاکت هدیه در مدارس استان آذربایجان غربی توزیع شده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از آذربایجان‌غربی، عبداله فرج اسلام معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد آذربایجان غربی امروز هشتم اسفندماه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه جشن نیکوکاری در بیش از یک هزار مدرسه آذربایجان غربی برگزار می شود، با تشریح اهداف جشن نیکوکاری از برنامه ریزی برای جمع آوری۵۸ میلیارد ریال در این جشن ملی، معنوی خبر داد.
وی با اشاره به شعار جشن نیکوکاری اظهار کرد: امسال به منظور ایجاد یک فضای معنوی در سطح شهرها،شعار« بهار همدلی،شکوه مهربانی» به عنوان یک موضوع محوری انتخاب شده تا اقشار مختلف مردم بخصوص دانش آموزان همدلی و مهربانی خود را به افراد بی بضاعت اعلام کنند.
وی با بیان اینکه در مراسم جشن نیکوکاری سال گذشته ۳۴ میلیارد ریال هدایای مردمی برای نیازمندان جمع آوری شده بود که امسال پیش بینی می شود این رقم به ۵۸ میلیارد ریال افزایش یابد.
فرج اسلام با اشاره به هماهنگی های به‌عمل آمده با آموزش و پرورش استان گفت: امسال زنگ نیکوکاری در کلیه شهرستانها با انتخاب یک آموزشگاه به عنوان نماد مشارکت دانش آموزان در این جشن، صبح روز چهارشنبه مورخه۱۸/۱۲/۹۵ به صدا درخواهد آمد و همزمان دانش آموزان هدایای خود را به مسئولین مدارس تحویل خواهند داد.
معاون مشارکتهای مردمی کمیته امداد استان همچنین بیان کرد: شهرداری ارومیه امسال بصورت مستقل با برگزاری یک جشن بزرگ در یکی از سالن های ورزشی در این همایش معنوی شرکت خواهد کرد.
وی گفت: ۱۲ هزار دانش آموز بی بضاعت در سطح استان تحت حمایت کمیته امداد هستند که هدایای دانش آموزان مدارس در بین آنان توزیع خواهد شد.
فرج اسلام از تمامی اقشار اجتماعی خواست امسال نیز همانند سال‌های گذشته در این جشن بزرگ معنوی مشارکت کرده و شادی خود را در آستانه بهار طبیعت و سال جدید با نیازمندان و فقرا تقسیم کنند.
captcha