20 فروردین؛ آخرین مهلت ارسال آثار بخش صحنه‌ای دوازدهمین جشنواره «تئاتر رضوی»
کد خبر: 3578450
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۹

20 فروردین؛ آخرین مهلت ارسال آثار بخش صحنه‌ای دوازدهمین جشنواره «تئاتر رضوی»

گروه هنر: دوازدهمین جشنواره سراسری «تئاتر رضوی» که در دهه کرامت سال آینده در سه بخش نمایشنامه‌نویسی، نمایش صحنه و ویژه در بجنورد برگزار خواهد شد، مهلت ارسال آثار متقاضی نمایش صحنه‌ای خود را 20 فروردین سال 96 اعلام کرده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) دوازدهمین جشنواره سراسری «تئاتر رضوی» از مجموعه جشنواره‌های فرهنگی و هنری امام رضا(ع) طبق روال هر سال همزمان با دهه کرامت مردادماه سال آینده در بجنورد برگزار خواهد شد.

این دوره از جشنواره تئاتر رضوی در سه بخش نمایشنامه‌نویسی، نمایش صحنه و ویژه برگزار می‌شود و طبق اعلام فراخوان آن از سوی دبیرخانه جشنواره مهلت ارسال آثار بخش نمایش صحنه‌ای آن 20 فروردین ماه سال آینده است.

همچنین براساس این گزارش، علاقه‌مندان به شرکت در بخش نمایشنامه‌نویسی این دوره از جشنواره نیز تا 20 خرداد سال 96 فرصت دارند تا آثار مکتوب نمایشی خود را به نشانی دبیرخانه ارسال کنند.

متقاضیان شرکت در دو بخش دوازدهمین جشنواره سراسری «تئاتر رضوی» طبق جدول زمان‌بندی فرصت دارند آثار خود را بر اساس مقررات و ضوابط جشنواره به دبیرخانه به نشانی: خراسان شمالی، بجنورد، بلوار تربیت، مجموعه تئاتر شهر بجنورد، دبیرخانه دائمی جشنواره سراسری تئاتر رضوی ارسال کنند.

ضمناً برای آگاهی از ضوابط و مقررات شرکت در این جشنواره و همچنین مدارک لازم جهت شرکت در بخش ویژه جشنواره، علاقه‌مندان می‌توانند به نشانی اینترنتی جشنواره بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع) یعنی shamstoos.ir مراجعه نمایند.

 

 

 

captcha