اجرای نمایش «غبار 2» از فردا دوباره از سرگرفته می‌شود
کد خبر: 3578503
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۷

اجرای نمایش «غبار 2» از فردا دوباره از سرگرفته می‌شود

گروه هنر: نمایش آئینی «غبار 2» که 29 بهمن پس از چند شب اجرا متوقف شده بود، بعد از وقفه‌ای 10 روزه از فردا دوشنبه 9 اسفند مجدداً در تالار وحدت به روی صحنه خواهد رفت.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) نمایش آئینی«غبار2» با نام «مرگ و ابریشم» به نویسندگی انوش معظمی و کارگردانی محمدرضا مداحیان پس از نزدیک به 10 شب اجرا در تالار وحدت، 29 بهمن آن هم به دلیل ترافیک کاری آخر سال بنیاد رودکی و مجموعه تالار وحدت دچار وقفه ای 10 روزه شد.

با این وجود قرار است از فردا دوشنبه 9 اسفند اجراهای این نمایش در تالار وحدت از سر گرفته شود و به مناسبت ایام فاطمیه و در آستانه سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) میزبان علاقه مندان به نمایش های آئینی و مذهبی باشد.

«غبار 2» روایتگر دیار به نام غدیران است که شخصیت اصلی آن به نام ادیب‌الممالک در این سرزمین در گیرودار امتحاناتی دچار انحرافاتی شده اما با تمسک به اعتقادات و باورهای دینی خود در آخر می‌تواند خود را از ورطه انحرافات رهایی بخشیده و به راه درست و صواب رهنمون سازد.

علاقه‌مندان از فردا دوشنبه 9 اسفند ساعت 18:30 می‌توانند تماشاگر این نمایش کاری از گروه فرهنگی بشارت در تالار وحدت باشند.  

captcha