حوزه علميه معير منطقه 12 میزبان شهید گمنام می‌شود
کد خبر: 3578648
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۹

حوزه علميه معير منطقه 12 میزبان شهید گمنام می‌شود

گروه جهاد و حماسه: همزمان با ایام عزاداری شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، مسجد و حوزه علميه معير منطقه 12 تهران میزبان یک شهید گمنام بوده و پیکر این شهید در این مکان به خاک سپرده خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، پیکر ۲۲۴ شهید دوران دفاع مقدس همزمان با ایام شهادت حضرت زهرای مرضیه(س) در ۳۱ استان کشور و در ۱۱۲ نقطه تشییع و به خاک سپرده خواهد شد.

همزمان با ایام عزاداری شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، مسجد و حوزه علميه معير منطقه 12 تهران بزرگ میزبان یک شهید گمنام بوده و پیکر این شهید بزرگوار در این حوزه علمیه به خاک سپرده خواهد شد.

31 استان کشور میزبان پیکر مطهر 224 شهید دفاع مقدس خواهد بود که هویت 30 نفر از این شهیدان شناسایی شده و 194 پیکر به‌ صورت گمنام در مراسمی باشکوه در 112 نقطه کشور تشییع و خاکسپاری خواهد شد.

این شهیدان در استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، تهران، البرز، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خوزستان، سمنان، گلستان، فارس، کهکیلویه و بویراحمد، هرمزگان، بوشهر، قزوین، قم، کرمان، سیستان و بلوچستان، گیلان، لرستان، مازندران، مرکزی، کرمانشاه، ایلام، کردستان، همدان و استان یزد تشییع و به خاک سپرده خواهند شد.

زمان تشييع پیکر این شهید گمنام در روز پنجشنبه، ١٢ اسفند ١٣٩٥ ساعت ٩ بوده و از محل مسجد ارک آغاز می‌شود و در محل خيابان خيام شمالي، كوچه شهيد مهدويان احدي، مسجد و حوزه علميه معير به خاک سپرده می‌شود.

captcha