برگزاری اردوی نخبگان طرح ملی دانشجو معلم قرآن در مشهد مقدس
کد خبر: 3578719
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۶
نقی‌زاده خبر داد:

برگزاری اردوی نخبگان طرح ملی دانشجو معلم قرآن در مشهد مقدس

گروه دانشگاه: معاون سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان کشور، از برگزاری اردوی نخبگان طرح ملی دانشجو معلم قرآن کریم با حضور برگزیدگان اردوهای پیشین این طرح در پایتخت فرهنگی جهان اسلام خبر داد.

زهرا نقی‌زاده، معاون سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان کشور در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با اعلام خبر فوق، گفت: در این اردو که در روزهای 24 تا 26 اسفندماه در شهر مقدس مشهد برگزار خواهد شد، 40 نفر از نخبگان دانشجو معلم آقا و خانم که در سال‌های 94 و 95 پس از گذراندن 100 ساعت کلاس آموزشی و کسب حد نصاب نمره لازم موفق به اخذ گواهینامه شده‌اند، حضور دارند.
وی افزود: در این اردو دانشجو معلمان قرآن ضمن شرکت در کلاس‌های اخلاق حرفه‌ای کلاس‌داری، با آخرین نکات آموزشی تکمیلی درس‌های تجوید و روش تدریس و همچنین تدبر در قرآن آشنا خواهند شد.
نقی‌زاده تصریح کرد: همچنین در پایان این اردو از دانشجو معلمانی که بیشترین فعالیت را در پیشبرد اهداف طرح داشته‌اند تقدیر به‌عمل آمده و در پایان دانشجو معلم سال انتخاب خواهد شد.
مدیر اجرایی این طرح بیان کرد: تاکنون هفت دوره از طرح دانشجو معلم قرآن کریم برگزار شده که بیش از 300 نفر از دانشجویان در این طرح شرکت و بیش از 80 درصد آن‌ها موفق به اخذ گواهینامه این طرح شده‌اند.
captcha