پیام تسلیت مدیر حوزه‌های علمیه در پی ارتحال چند روحانی
کد خبر: 3578772
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۲

پیام تسلیت مدیر حوزه‌های علمیه در پی ارتحال چند روحانی

گروه حوزه‌های علمیه: آیت‌الله علیرضا اعرافی در پیام‌های جداگانه‌ای درگذشت حجج اسلام آل طاها، قرهی و منصوری از روحانیون برجسته حوزه علمیه را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از مرکز خبر حوزه آیت الله علیرضا اعرافی در پیام تسلیت خود به مناسبت درگذشت حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمد آل طاها آورده است: ارتحال خطیب توانا و واعظ ارجمند حجت‌الاسلام والمسلمین حاج سید محمد آل طاها که در کارنامه زندگی تبلیغی خود، خطابه‌های ماندگار و ارزشمندی در قبل و بعد از انقلاب اسلامی به یادگار گذاشته را به محضر قدسی حضرت بقیه الله‌الاعظم (عج)، حوزه‌های علمیه و بازماندگان آن مرحوم تسلیت گفته و علو درجات آن فقید سعید را از خداوند متعال خواستارم.

مرحوم قرهی خدمتی صادقانه به انقلاب کرد

بر اساس این گزارش در پیام مدیر حوزه‌های علمیه به مناسبت درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین قرهی نیز آمده است: ارتحال روحانی مجاهد و متعهد حضرت حجت‌الاسلام و المسلمین حاج شیخ محمد حسن قرهی که عمر پر برکت خود را در راه خدمت صادقانه به انقلاب و تلاش متعهدانه در راه ارتقای ارزش‌های والای اسلامی صرف نمود را به ساحت قدسی حضرت بقیه الله الاعظم (عج)، مقام معظم رهبری(دام عزه العالی) و بازماندگان آن مرحوم تسلیت گفته و علو درجات آن فقید سعید را از خداوند متعال خواستارم.

مرحوم  منصوری مدیری دلسوز و استادی متواضع بود

یادآور می‌شود آیت‌الله اعرافی در پیام تسلیت دیگری درگذشت روحانی وارسته، حجت‌الاسلام و المسلمین حاج شیخ حسنعلی منصوری از مدیران دلسوز و اساتید متواضع حوزه علمیه استان چهار محال و بختیاری را موجب تألم و تاثر فراوان دانست.

مدیر حوزه‌های علمیه این مصیبت وارده را به ساحت قدسی حضرت بقیه الله الاعظم (عج)،حوزه های علمیه،شاگردان و بازماندگان آن مرحوم تسلیت گفته و علو درجات آن فقید سعید را از خداوند متعال خواستار شده است.

captcha