سازمان‌ها اگر دلسوزی دارند باید از حرکت‌های دانشجویی حمایت کنند
کد خبر: 3578847
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۰
سعید متصدی عنوان کرد:

سازمان‌ها اگر دلسوزی دارند باید از حرکت‌های دانشجویی حمایت کنند

گروه دانشگاه: معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست در حاشیه بازدید از غرفه سازمان دانشجویان جهاد مستقر در نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست عنوان کرد: سازمان‌ها اگر دلسوزی دارند باید از حرکت‌های دانشجویی حمایت کنند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)٬ به نقل از روابط عمومی سازمان دانشجویی جهاد دانشگاهی، سعید متصدی، معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست در حاشیه بازدید از غرفه باشگاه دانشجویان حامی محیط زیست که در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست برپا شده، در مورد کلیت فعالیت های باشگاه دانشجویان حامی محیط زیست گفت: بحث فعالیت‌های دانشجویی و درگیر شدن نسل جوان کشور در امور حفظ محیط زیست از بخشهایی است که  آرزوی همه بوده و نسلی که امروز در این مسیر تلاش میکند قادر است آینده مملکت را در دستش بگیرد و تبدیل به قشر بالنده و فعال و متخصص شود که میتواند نیازهای آتی کشور را مرتفع کند.

وی ادامه داد: اینکه دانشجو بتواند از زمانی که هنوز وارد چرخه کاری نشده، فعالیت های دانشجویی خود را آغاز کند بسیار قابل تقدیر است به همین منظور نیز باید مشکلات و موانع و محدودیت های سر راه آنان تا حد زیادی برداشته شود.

معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست فعالیت باشگاه دانشجویان حامی محیط زیست را حرکتی بسیار مفید برشمرد و اظهار کرد: این حرکت باید توسط سازمان‌ها، دستگاه های مختلف اعم از خصوصی و دولتی و صنعتی و فرهنگی حمایت شود. چرا که این امر درواقع آینده کشور را می سازد.

وی افزود: اگر الان از این حرکت‌ها حمایت نکنیم و سنگ جلوی پای دانشجو بگذاریم قطعا ضرر و زیان آن در آینده گریبان مملکت را می گیرد. وظیفه این مسئله هم به یک فرد و یک سازمان برنمی گردد؛ اگر سازمان‌ها دلسوزی دارند باید به وظایف و مسئولیت های خود عمل کنند و از حرکت های دانشجویی اینچنینی حمایت کنند.

متصدی ادامه داد: ما در بخش معاونت محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست از ایده های خوب استقبال می کنیم  که حمایت از پایان نامه های مربوط به این حوزه جزئی از همین فعالیت‌ها است.

وی در پاسخ به این پرسش که چه حجمی از پایان نامه های محیط زیستی را امسال دریافت کردید اظهار داشت: در حال حاضر تعداد این پایان نامه های دریافتی را ندارم.ولی ما در کمیته‌ای این پایان‌نامه‌ها را بررسی کرده و چنانچه تأییدیه های مربوطه را کسب کند به مراحل بعد نیز راه می یابد.

captcha