حضور بیش از هزار فعال مجازی در جشنواره نماز
کد خبر: 3578858
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۴
کریمی خبر داد:

حضور بیش از هزار فعال مجازی در جشنواره نماز

گروه شبکه‌های اجتماعی: تا کنون بیش از هزار نفر در اولین جشنواره سراسری نماز در فضای مجازی شرکت ‌کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، سومین جلسه شورای سیاست‌گذاری اولین جشنواره سراسری نماز در فضای مجازی، پیش از ظهر امروز با حضور حجت‌الاسلام جابرقلیان، نماینده وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، شکرزاده، نماینده بنیاد شهید و امور ایثارگران، اوژن، روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران، غلامحسینی، نماینده سازمان صداوسیما، منصور سرگزی، معاون فرهنگی ستاد اقامه نماز، عیسی بالایی، کارشناس نماز اداره‌کل قرآن و عترت وزارت آموزش و پرورش، حجت‌الاسلام کریمی، دبیر جشنواره سراسری نماز در فضای مجازی، باقران، مدیراجرایی جشنواره، سعید فیاضی، مدیر یاوران نماز و تشکل‌های مردمی ستاد نماز کشور در وزارت ارتباطات برگزار شد.

حجت‌الاسلام کریمی، دبیر جشنواره سراسری نماز، با اشاره به پیشینه جشنواره گفت: جشنواره سراسری نماز در فضای مجازی از چهار سال گذشته با عنوان مسابقه وبلاگ‌نویسی برگزار شد که دو دوره آن در استان چهارمحال و بختیاری و دو دوره پایانی آن در اصفهان برگزار شد و پس از چهارسال به این نتیجه رسیدیم که علاوه بر حوزه وبلاگ‌نویسی می‌توانیم در فضای مجازی به صورت گسترده‌تری وارد شویم.

وی با بیان اینکه تا کنون یک هزار و 196 نفر در جشنواره‌ شرکت کرده‌اند. همچنین علاوه بر این تعداد حضور شش هزار وبلاگ‌نویس را هم شاهد هستیم افزود: در انتخاب داوران باید دقت کافی را داشته باشیم؛ چراکه این بخش یکی از حساس‌ترین بخش‌ها به شمار می‌رود. همچنین در این بخش باید از تعداد داوران مجرب بسیاری بهره‌مند شویم. 15 فروردین ماه پالایش همه آثار انجام خواهد شد و داوران باید در این پالایش دقت لازم را داشته باشند تا حقی تضییع نشوند.

در ادامه عیسی بالایی، کارشناس نماز اداره‌کل قرآن و عترت وزارت آموزش و پرورش، با اشاره به این موضوع که اعضای شورا باید موج جدید اطلاع‌رسانی را ایجاد کنند، گفت: تا پایان سال باید این موج ایجاد شود چراکه به ایام تعطیلات نزدیک می‌شویم و باید همه افراد در سراسر کشور از این موضوع مطلع شوند تا بتوانند در جشنواره شرکت کنند.

وی ادامه داد: آموزش و پرورش باید بخشنامه جشنواره را به سراسر کشور ارسال کنند تا جمعیت 13 میلیون دانش‌آموزی در جریان جشنواره قرار بگیرند.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۲:۳۳
0
0
باید از این دست جشنوار‌ها افزایش پیدا کند
captcha