نشست بررسی و معرفی کتاب «جایگاه اخلاق در پژوهش علمی» برگزار می‌شود
کد خبر: 3578954
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۶
در پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم؛

نشست بررسی و معرفی کتاب «جایگاه اخلاق در پژوهش علمی» برگزار می‌شود

گروه دانشگاه: پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، نشست بررسی و نقد کتاب «جایگاه اخلاق در پژوهش علمی» را با حضور عباس کاردان، مترجم اثر و دو استاد حوزه اخلاق و جامعه‌شناسی برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، نشست بررسی و نقد کتاب «جایگاه اخلاق در پژوهش علمی» را با حضور عباس کاردان، مترجم اثر و دو استاد حوزه اخلاق و جامعه شناسی برگزار می‌کند.
در این نشست رستم فلاح، پژوهشگر و مدرس اخلاق حرفه‌ای و محمدرضا کلاهی، عضو هیات علمی پژوهشکده و پژوهشگر حوزه جامعه شناسی اخلاق نیز سخنرانی خواهند کرد.

نشست معرفی کتاب «جایگاه اخلاق در پژوهش علمی» با همکاری انجمن جامعه شناسی برگزار می‌شود و از سلسله نشست‌های معرفی و نقد کتاب‌های منتشر شده توسط انتشارات پژوهشکده است.

این نشست در تاریخ دهم اسفندماه سال جاری از ساعت ۱۵ تا ۱۷ در سالن اجتماعات انجمن جامعه شناسی ایران به نشانی بزرگراه جلال آل احمد، پل نصر (گیشا)، جنب دانشگاه تربیت مدرس، دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران، نیم طبقه اول برگزار خواهد شد و حضور عموم علاقه‌مندان آزاد است.

captcha