تجلیل از کودکان قرآن‌آموز در کویته + عکس
کد خبر: 3579076
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۱

تجلیل از کودکان قرآن‌آموز در کویته + عکس

گروه بین‌الملل: دوره آموزشی قرآنی ویژه کودکان در حوزه علمیه جامعه امام صادق(ع) شهر «کویته» پاکستان با برگزاری مراسم توزیع جوایز بین قرآن‌آموزان به کار خود پایان داد.

پایان دوره قرآنی کودکان در کویته + عکس
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از پاکستان، مراسم تلاوت قرآن و اهدای جوایز به قرآن‌آموزان خردسال شرکت‌کننده در دوره آموزشی حوزه علمیه جامعه امام صادق(ع) کویته، هشتم اسفندماه با حضور اهالی محل، نمازگزاران مسجد امام صادق(ع) و حجت‌الاسلام‌والمسلمین جمعه اسدی، مدیر این حوزه برگزار شد.
در این مراسم که پس نماز ظهر و عصر برگزار شد، قرآن‌آموزان خردسال به ارائه فردی و همچنین جمع‌خوانی جزء۳۰ قرآن کریم پرداختند و در پایان جوایزی دریافت کردند.
همچنین به دانش‌آموزانی که به سؤالات حجت‌الاسلام‌والمسلمین اسدی پاسخ صحیح دادند، سکه‌های مزین به نام امام رضا(ع) اهدا شد.
در این مراسم حجت‌الاسلام اسدی با اشاره به وظیفه مهم والدین در قبال تربیت فرزندان گفت: در این زمان باید والدین بیش از هر زمانی مراقب فرزندانشان باشند؛ زیرا جامعه امروزی بسیار پیچیده است و تبلیغات سوء در اشکال مختلف ادامه دارد.
وی افزود: اگر پدر و مادر نسبت به تربیت فرزندان کوتاهی کنند، ممکن است در آینده فاجعه‌ای جبران‌ناپذیر به بار آید.
گفتنی است، حوزه علمیه جامعه امام صادق(ع) کویته هر سال در دوران تعطیلات مدارس و دانشگاه‌ها، کلاس‌های آموزشی قرآن، احکام، عقاید و اخلاق اسلامی برای جوانان و نوجوانان دختر و پسر در این مرکز برگزار می‌کند.
پایان دوره قرآنی کودکان در کویته + عکس

پایان دوره قرآنی کودکان در کویته + عکس
captcha