کارگاه آموزشی «خودت را بشناس» در البرز برگزار می‌شود
کد خبر: 3579166
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۱

کارگاه آموزشی «خودت را بشناس» در البرز برگزار می‌شود

گروه فرهنگی: رئیس مرکز علمی ـ کاربردی جهاد دانشگاهی کرج از برگزاری کارگاه آموزشی «خودت را بشناس» در روزهای دهم و هفدهم اسفندماه خبر داد و گفت: ثبت نام برای شرکت در این کارگاه آغاز شده است.

حسین آبین، رئیس مرکز علمی ـ کاربردی جهاد دانشگاهی کرج  در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرز، اظهار کرد: این دوره آموزشی با هدف آشنایی افراد از استعداد ها و چگونگی مدیرت نقاط قوت و ضعف خود برگزار می‌شود.
وی، اهمیت و مزایای خودشناسی، شناخت استعداد، علاقه، آرزو، نیازها، توانایی، امکانات، محدودیت، نقاط قوت و نقاط ضعف، مدیریت نقاط ضعف و محدودیت‌ها و پرسش های طلایی چگونگی شناخت بیشتر از جمله سرفصل‌های این کارگاه آموزشی برشمرد.
آبین یادآور شد: در نشست اول کارگاه، آزمون تست خودشناسی اجرا و در جلسه بعدی به صورت انفرادی برای افراد تفسیر خواهد شد.
این مسئول بیان کرد: در طول تاریخ و در تمام فرهنگ‌ها، خودشناسی مهم‌ترین نشان انسان پخته و روشن و نیز شاهراهی به سوی نهایت کامیابی بوده است.
وی با اشاره به ضرورت برگزاری این کارگاه افزود: انسان به طور ذاتی درصدد شناخت کمالات خویش و رسیدن به آنهاست، از این رو درک ضرورت خودشناسی نیاز به دلیل‌های پیچیده عقلی و نقلی ندارد.
رئیس مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کرج در پایان گفت: علاقه‌مندان جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02632538855 داخلی 122 تماس بگیرند.
captcha