معرفی اسلام در کلیسای کانادایی
کد خبر: 3579205
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۸

معرفی اسلام در کلیسای کانادایی

گروه بین‌الملل: کلیسای جامع «گریس» در شهر «دیگبی» واقع در استان «نوا اسکوشیا»(Nova Scotia) کانادا از تاریخ 18 اسفند هر چهارشنبه میزبان جلسات پرسش و پاسخ برای ارائه اطلاعات در مورد دین اسلام خواهد بود.

آقای روتن لطفا چک کنید//معرفی اسلام در کلیسای کانادایی
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، به نقل از پایگاه خبری «digbycourier»، این جلسات که تا 16 فروردین ادامه خواهد داشت، با عنوان «توصیه حضرت مسیح(ع): همسایگان خود را همانند خود دوست بدارید» و با مدیریت و سخنرانی «الکس کانستبل»، اقتصاددان، تحلیلگر، مشاور امور قضایی و کشیش کلیسای جامع «گریس» برگزار خواهد شد.
انگیزه برگزاری این جلسات، انتشار فیلم آموزشی گفت‌وگوی روحانیون مسلمان و مسیحی بود که برای برطرف کردن تصورات غلط در مورد اسلام، به برگزاری مناظره در فضایی جدید اقدام کرده‌اند.
کشیش «الکس کانستبل» هدف خود را از برگزاری این جلسات هم‌زمان با ایام «لنت»(به ایام چهل‌ روزه عبادت و روزه اطلاق می‌شود که برخی از فرقه‌های مسیحی از جمله کاتولیک، پروتستان و برخی از کلیساهای اسقفی این مراسم را به‌جا می‌آورند) بهترین زمان برای گفت‌وگو عنوان کرد و گفت: بیایید اندیشه کنیم و از این جلسات چیزی بیاموزیم.
وی قصد دارد که چندین جلسه آموزشی در مورد اسلام نیز در سکونتگاه کلیسای گریس، که سال‌ها است محل زندگی مهاجران سوریه‌ای شده، برگزار کند.
کانستبل از مردم خواست در این جلسات با انگیزه شناخت بیشتر اسلام شرکت کرده و نسبت به گزارش‌هایی که در مورد اسلام افراطی می‌شنوند، شکاکانه برخورد کنند.
captcha