ایجاد شور و نشاط سیاسی؛ از اهداف اجرایی طرح تقویت مشارکت حداکثری
کد خبر: 3579269
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۶
احمدی پور تأکید کرد:

ایجاد شور و نشاط سیاسی؛ از اهداف اجرایی طرح تقویت مشارکت حداکثری

گروه اجتماعی: معاون سیاسی و امنیتی استاندار گیلان گفت: توسعه آمادگی عمومی برای استقبال از انتخابات و ایجاد شور و نشاط سیاسی و تقویت اشتیاق مشارکت حداکثری از اهداف اجرایی طرح تقویت مشارکت حداکثری است.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، به نقل از روابط عمومی استانداری گیلان، محمد احمدی پور، معاون سیاسی و امنیتی استاندار گیلان دیروز در نشست با فرمانداران و مدیران دستگاه های اجرایی، با اشاره به در پیش بودن نوروز به برگزاری برنامه های شاد و پرنشاط پس از ایام فاطمیه تاکید کرد.

وی با تشریح طرح تقویت مشارکت حداکثری در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی گفت: این طرح ابتکاری استان گیلان که از سوی وزارت کشور به استان های دیگر نیز ابلاغ شده است به دنبال تحقق منویات رهبری معظم انقلاب برای مشارکت حداکثری است.

احمدی پور گفت: توسعه آمادگی عمومی برای استقبال از انتخابات و ایجاد شور و نشاط سیاسی و تقویت اشتیاق مشارکت حداکثری از اهداف اجرایی این طرح است.

رئیس ستاد انتخابات گفت:در این برنامه ها برگزاری همایش های متعدد با قشرهای مختلف جامعه همانند رسانه ها، اصناف، ورزشکاران، کارآفرینان، رای اولی ها، جوانان دانش آموز، دانشجویان و دانشگاهیان، احزاب و گروه های سیاسی، طلاب و روحانیون، هیات های مذهبی و تشکل های مردم نهاد در شهرستان ها برای تشویق جهت شرکت در انتخابات تدارک دیده شده است.

در این نشست همچنین چند تن از فرمانداران و مدیران دستگاه اجرایی و روسای دانشگاه ها به بیان نظرات خود در خصوص راهکارهای افزایش مشارکت مردم در انتخابات بیان کردند.

captcha