مراسم سالروز تدفین شهید امینی در اراک برگزار شد
کد خبر: 3579272
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۸

مراسم سالروز تدفین شهید امینی در اراک برگزار شد

گروه اجتماعی: یازدهمین سالروز تدفین شهید علی امینی و شهدای جاویدالاثر استان مرکزی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، یازدهمین سالروز تدفین شهید علی امینی و شهدای جاویدالاثر با حضور خانواده شهید امینی و جمعی از خانواده‌های شهدا در دانشگاه آزاد اسلامی اراک برگزار شد.
حجت‌الاسلام رضا تاج‌آبادی، مدیر مؤسسه بنیاد حضرت مهدی موعود(عج) استان مرکزی، در  این مراسم گفت: شهادت مدالی است که خداوند تشخیص می‌دهد که به چه کسی بدهد و هر کسی عاقبتش ختم به شهادت نمی‌شود.
وی با اشاره به ارزش شهادت در قرآن اظهار داشت:خداوند متعال در آیه 21 سوره مبارکه مائده و در جهت استحکام نظام اسلامی داستان عبور قوم بنی اسرائیل از رود نیل و نابودی فرعونیان و باز شدن یک راه جدید پیش روی این قوم و پیامبرش را بیان می‌کند.
حجت‌الاسلام تاج آبادی ادامه داد: حضرت امام خمینی(ره) با وجود تمام سختی‌ها، دشمنی‌ها و موانعی که سر راه داشت توانست نظام طاغوت را سرنگون و از کشور بیرون کند، هنوز دنیا باور نکرده که فاو  و خرمشهر را پس گرفته‌ایم و دشمنان ما هنوز کربلای 5 را باور نکرده‌اند.
وی تصریح کرد: با تدبیر رهبری، ملت ایران سربلند است، به گفته ایشان، دشمنان جنگ نظامی به راه انداختند تا ما را از جنگ فرهنگی و جهاد اقتصادی غافل کنند و خاطر جوانان انقلابی را مشغول کنند.
به گزارش ایکنا؛ بیان خاطره توسط جانباز و آزاده دفاع مقدس و مداحی به مناسبت ایام شهادت حضرت زهرا(س)از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.
captcha