اسامی استادان و عناوین آموزشی ششمین دوره «اسوه»
کد خبر: 3579690
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۱

اسامی استادان و عناوین آموزشی ششمین دوره «اسوه»

گروه فعالیت‌های قرآنی: ششمین دوره طرح «اسوه» به زودی آغاز می‌شود که در ادامه اسامی استادان و عناوین دروس این دوره ارائه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، ششمین دوره طرح آموزشی ـ تربیتی «اسوه» که ویژه قاریان ممتاز نوجوان می‌باشد از تاریخ 12 اسفندماه در مشهد مقدس کار خود را آغاز می‌کند.
برای این دوره نیز مواد درسی مختلفی در حوزه آموزش تخصصی قرائت و برنامه‌های پرورشی و تربیت قرآنی در نظر گرفته شده است، در بخش صوت و لحن، محسن یاراحمدی، سیدمحمد کرمانی و مجتبی محمدبیگی در بخش تجوید و فصاحت، حسن ربیعیان، محمد بابایی و جواد حیدری و در بخش حفظ قرآن نیز حسن زرنوشه فراهانی، حجت‌الاسلام مجید رمضانی و محمود نوروزی امر آموزش را بر‌عهده دارند.
علاوه بر این در بخش درک معنای آیات، مسعود وکیل، محمود کریمی و کمال احمدی منفرد، در بخش احکام دین، حجت‌الاسلام شهاب‌الدین غفاری، حجت‌الاسلام محمد شهبازی و حجت الاسلام محمد خوبروی، در قسمت اندیشه اسلامی، شبیر فیروزیان، حجت الاسلام شهاب‌الدین غفاری، حجت‌الاسلام محمد شهبازی به آموزش می‌پردازند.
محمدعلی خواجه‌پیری، حجت الاسلام شهاب‌الدین غفاری و حجت الاسلام محمد شهبازی، ماده درسی گفتمان معرفتی را آموزش می‌دهند و علیرضا موسوی نصر و موسی علی‌محمدی، مکالمه زبان عربی را تدریس می‌کنند.
غلامرضا شاه‌میوه، بررسی آسیب‌های صدا در دوران بلوغ را آموزش می‌دهد و آموزش نقد و تحلیل تلاوت نیز برعهده سیدجواد سادات فاطمی است که این دو ماده درسی تحت عنوان یک بحث مستقل ارائه خواهد شد.
captcha