جشنواره انتخاب پایان‌نامه برتر قرآنی در نمایشگاه قرآن 96
کد خبر: 3579902
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۵

جشنواره انتخاب پایان‌نامه برتر قرآنی در نمایشگاه قرآن 96

گروه دانشگاه: شانزدهمين جشنواره ملی پايان‌نامه‌های برتر قرآنی دانشجويان به اهتمام اداره كل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در فضای بخش دانشگاهی بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن با هدف ایجاد انگیزه و تشويق دانشجويان نسبت به نقش‌آفرينی در حوزه‌ تحقیقات دینی و قرآنی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، به نقل از اداره پشتيبانی از فعاليت‌های دينی و قرآنی، شانزدهمين جشنواره ملی پايان‌نامه‌های برتر قرآنی دانشجويان به اهتمام اداره كل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در فضای بخش دانشگاهی بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با هدف ایجاد انگیزه و تشويق دانشجويان نسبت به نقش‌آفرينی در حوزه‌ تحقیقات دینی و قرآنی برگزار می‌شود.

جشنواره انتخاب پایان‌نامه برتر قرآنی در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم؛ سال 96

یادآور می‌شود برای شرکت در این جشنواره، پايان‌نامه‌های كارشناسی‌ارشد و دكتری که طی دو سال گذشته دفاع شده‌اند، حداکثر تا تاريخ 20 اردیبهشت ماه 96 به دبيرخانه جشنواره، بایستی در قالب‌ فایل الكترونيكی و یا نسخه چاپی ارسال شود. بديهی است به آثار ارسالی پس از تاريخ اعلام شده ترتيب اثر داده نخواهد شد.

علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند با نشانی پست الکترونیکی quranmsrt.ir@gmail.com ارتباط داشته و یا به دبیرخانه جشنواره به نشانی تهران، شهرك قدس، ميدان صنعت، خیابان خوردين،‌ خیابان هرمزان، نبش پيروزان جنوبی، ساختمان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، طبقه 5، اداره پشتيبانی از فعاليت‌های دينی، قرآنی و انقلابی، مراجعه کنند.

captcha