نتایج آزمون ورودی ششمین دوره ارزیابی اعلام شد
کد خبر: 3581080
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۷

نتایج آزمون ورودی ششمین دوره ارزیابی اعلام شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: نتایج نهایی و کارنامه 196 نفر از قاریان و مدرسان شرکت کننده در ششمین دوره طرح ارزیابی صادر شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای عالی قرآن، محمدتقی میرزاجانی، رئیس حوزه ارتباطات شورای عالی قرآن و مدیر برنامه‌ریزی و اجرایی دبیرخانه ارزیابی قاریان و مدرسان گفت: پس از داوری آثار صوتی و تصویری تلاوت، تحلیل و تدریس، مربوط به 196 نفر از قاریان و مدرسان شرکت‌کننده در ششمین دوره ارزیابی، نتایج نهایی و کارنامه نمرات ایشان صادر شد.
میرزاجانی افزود: مجموعاً 100 نفر از قاریان و 51 نفر از مدرسان در یکی از درجات 1 تا 4 حائز نصاب لازم شدند و مجوز حضور در مرحله بعدی که مربوط به آزمون تلاوت و مصاحبه حضوری است را کسب کردند.
مدیر برنامه‌ریزی و اجرایی دبیرخانه ارزیابی گفت: داوری آزمون ورودی با حضور 10 نفر از اساتید برجسته قرائت و تدریس و با دقت بالا انجام شد، اما با این حال چنانچه هر یک از شرکت‌کنندگان، اعتراضی نسبت به نمره خود داشته باشند، حداکثر تا 72 ساعت بعد از اعلام نتایج فرصت دارند از طریق پروفایل شخصی اقدام نمایند. نتیجه بررسی اعتراض تا 22 اسفند به اطلاع ایشان خواهد رسید.
لازم به ذکر است، آزمون تلاوت و مصاحبه حضوری دوره ششم در تیرماه سال 96 برگزار خواهد شد. پذیرفته‌شدگان می‌بایست با مراجعه به سامانه طرح (قسمت آیین نامه‌ها) از جزئیات آزمون‌ها مطلع و با آمادگی کامل در جلسه حضور یابند.
captcha