کرسی های تلاوت نفحات القرآن با تلاوت «خزایی، سیاف زاده و محمدبیگی»
کد خبر: 3581195
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۵

کرسی های تلاوت نفحات القرآن با تلاوت «خزایی، سیاف زاده و محمدبیگی»

گروه جلسات و محافل: کرسی‌های تلاوت نفحات‌القرآن این هفته با تلاوت وحید خزایی، مسعود سیاف‌زاده و مجتبی محمدبیگی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، کرسی‌های تلاوت مجلسی به همت دارالقرآن نفحات‌القرآن در راستای پیروی از منویات مقام معظم رهبری درباره برپایی کرسی‌های تلاوت قرآن کریم از ۹ آذر‌ماه سال جاری آغاز شده است. نفحات‌القرآن، در روزهای سه‌شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه هر هفته پس از نماز مغرب و عشاء، با تلاوت سه قاری ممتاز کشورمان در سطح مساجد تهران، شهرری، اسلامشهر، شمیرانات این طرح را پیاده می‌کند.

در ادامه این کرسی‌های تلاوت، پنجاه و هشتمین کرسی تلاوت نفحات‌القرآن دوشنبه، 16 اسفند ماه در مسجد امیرالمومنین علی(ع) واقع در اتوبان آیت الله سعیدی، بلوار معلم، شهرک صاحب الزمان، خیابان شهید نیک ملکی با تلاوت قاری بین المللی کشورمان، وحید خزایی پس از اقامه نماز مغرب و عشاء، برگزار خواهد شد.

کرسی های تلاوت نفحات القران با تلاوت«خزایی، سیاف زاده و محمدبیگی»

پنجاه و نهمین کرسی تلاوت نفحات‌القرآن نیز، سه شنبه، هفدهم اسفند ‌ماه در مسجد حضرت زینب(س) واقع در شهرری، جنب مترو شهرری، خیابان داسار با تلاوت قاری ممتاز کشورمان، مجتبی محمدبیگی پس از نماز مغرب و عشاء برگزار می‌شود.

همچنین، شصتمین کرسی تلاوت نفحات‌القرآن، چهارشنبه، هجدهم اسفند ماه در مسجد الجلیل واقع در خیابان انقلاب اسلامی، خیابان شهید نامجو، ایستگاه کاشی ها پس از اقامه نماز مغرب و عشاء برگزار می‌شود.

در این کرسی‌های تلاوت که آیات به صورت مکتوب نیز به منظور تدبر در قرآن در میان نمازگزاران توزیع می‌شود در پایان به کودکان و نوجوانان حاضر در مسجد، هدایایی اعطاء می‌شود.

علاقه‌مندان برای دستیابی به تلاوت‌ها و گزارش‌های تصویری این کرسی‌های تلاوت به کانال تلگرامی نفحات‌القرآن به نشانی nafahatalquran@ مراجعه کنند. همچنین مساجدی که خواستار برگزاری این کرسی‌های تلاوت هستند، می‌توانند با شماره ۰۹۱۲۸۰۴۶۸۴۳روابط عمومی دارالقرآن نفحات‌القرآن تماس گرفته و برای برگزاری این کرسی‌های تلاوت در مسجد خود اعلام آمادگی کنند.

مطالب مرتبط
captcha