تلاوت نوجوانان طرح «اسوه» بر سر مزار شهید منا «حاجی‌حسنی کارگر» + عکس
کد خبر: 3581816
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۵

تلاوت نوجوانان طرح «اسوه» بر سر مزار شهید منا «حاجی‌حسنی کارگر» + عکس

گروه فعالیت‌های قرآنی: قاريان ممتاز نوجوان طرح اسوه ظهر امروز، 17 اسفندماه بر سر مزار شهید منا «محسن حاجی‌حسنی کارگر» در حرم مطهر رضوی حاضر شده و به تلاوت قرآن پرداختند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، قاريان ممتاز نوجوان طرح «اسوه» ظهر امروز، 17 اسفندماه در روز ششم این طرح قرآنی بر سر مزار شهید «محسن حاجی‌حسنی‌کارگر» و نیز قاری قرآن مرحوم «حمیدرضا عباسی» در حرم مطهر رضوی حاضر شده و ضمن قرائت فاتحه به تلاوت آیاتی چند از کلام‌الله مجید نیز پرداختند.
همچنین، طی این مراسم معنوی، قاریان نوجوان طرح اسوه، احمدرضا لطفی، آیات سوره مبارکه حمد، مهدی عبدلی، آیات سوره مبارکه شمس و سیدمحمدحسین حسینی‌پور، آیات سوره مبارکه ضحی را تلاوت کردند که با استقبال فراوان دیگر قرآنیان حاضر در مراسم روبه‌رو شد.
در ادامه این مراسم معنوی، قرآنیان نوجوان طرح اسوه در صحن انقلاب آستان مقدس رضوی حضور یافتند که طی این مراسم، ضمن قرائت سلام مخصوص امام رضا(ع) توسط سیدمهدی شیخ‌الاسلامی، از اعضای طرح اسوه، برنامه تواشیح «اسماءالحسنی» توسط تمامی نوجوانان این طرح مبارک اجرا شد.
همچنین، طی صبح امروز نیز تمامی نوجوانان طرح اسوه در قالب سه گروه فجر(قرآنیانی که از دوره اول طرح اسوه در این طرح حضور داشتند)، شمس(قرآنیانی که از دوره سوم به بعد حضور دارند)  و نجم(قرآنیانی که از دوره پنجم به بعد حضور دارند)، در کلاس‌های مختلف اندیشه اسلامی و تجوید شرکت کردند که کلاس تجوید ویژه گروه فجر و زیر نظر حسن ربیعیان، قاری بین‌المللی قرآن کریم و کلاس اندیشه اسلامی ویژه گروه‌های شمس و نجم به ترتیب زیر نظر حجت‌الاسلام والمسلمین غفاری و حجت‌الاسلام والمسلمین شهبازی برگزار شد.
همچنین، در ادامه برنامه‌های طرح قرآنی اسوه، عصر امروز تعداد بیست نفر از قرآنیان این طرح قرآنی در برنامه ضبط تصویری تلاوت شرکت می‌کنند که قرار است این برنامه از شبکه‌های سیما نظیر شبکه کودک و شبکه پویا در هنگام اوقات شرعی پخش شود.
یادآور می‌شود، ششمين دوره طرح اسوه به همت جامعه فرهنگی، قرآنی عصر و شورای عالی قرآن از ١٢ تا ٢٠ اسفندماه در مشهد مقدس در حال برگزاری است.

captcha