محفل انس با قرآن در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود
کد خبر: 3581850
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۸
با حضور سیدجواد حسینی؛

محفل انس با قرآن در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود

گروه فعالیتهای قرآنی: محفل انس با قرآن کریم با حضور سیدجواد حسینی، قاری بین المللی قرآن کریم در حرم مطهر ثامن‌الحجج(ع) برگزار می‌شود.

محفل انس با قرآن در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، به همت شورای عالی قرآن و جامعه فرهنگی، قرآنی عصر و با همکاری آستان قدس رضوی و شبکه قرآن و معارف سیما، محفل انس با قرآن کریم شام‌گاه فردا، 18 اسفندماه در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

در این محفل قرآنی و معنوی، سیدجواد حسینی، قاری بین‌المللی قرآن کریم به تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید می‌پردازد. همچنین، چهار تن از قرآنیان ششمین دوره طرح قرآنی اسوه نیز به نام‌های سیدمحمد حسینی‌پور از سمنان، مهدی عبدلی از کرج، علیرضا خالقی از اضفهان و امیرعلی یادگاری از تهران در این محفل قرآنی تلاوت خواهند کرد.

همچنین، در این برنامه که با اجرای حمید غلامی، مجری شبکه استانی خراسان رضوی همراه خواهد بود، یکی از گروه‌های تواشیح ممتاز کشوری نیز به اجرای برنامه خواهد پرداخت.

یادآور می‌شود، محفل انس با قرآن کریم شام‌گاه فردا، 18 اسفندماه از ساعت 20 در محل رواق دارالهدایه واقع در صحن جمهوری حرم مطهر حضرت ثامن‌الائمه علی بن‌موسی‌الرضا(ع) برگزار می‌شود.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۹:۱۹
0
0
برگزاری این محافل توسعه یابد
captcha