پیشنهاد تشکیل شورای هماهنگی نهادهای مجری فعالیت‌های قرآنی نوجوانان
کد خبر: 3582182
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۴

پیشنهاد تشکیل شورای هماهنگی نهادهای مجری فعالیت‌های قرآنی نوجوانان

گروه فعالیت‌های قرآنی: در دیدار مسئولان طرح ملی تلاوت با مسئولان طرح قرآنی اسوه، پیشنهاد تشکیل شورای هماهنگی نهادهای مجری فعالیت‌های قرآنی نوجوانان مطرح و مورد موافقت قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، مقدم کیا، دبیر ستاد اجرایی طرح ملی تلاوت به همراه حجت‌الاسلام والمسلمین مقومی، از مسئولان این ستاد، دقایقی قبل در محل اجرای ششمین دوره طرح آموزشی ـ‌ تربيتی قاريان ممتاز نوجوان «اسوه» واقع در مجتمع فدک آل محمد(ص) مشهد مقدس با محمدتقی میرزاجانی، رئيس حوزه ارتباطات شورای‌ عالی قرآن و مدير طرح قرآنی اسوه و معاونان این طرح قرآنی دیدار کردند.

همچنین، طی این دیدار هر یک از مسئولان طرح ملی تلاوت و نیز طرح قرآنی اسوه به ارائه گزارشی از روند فعالیت‌های قرآنی خود پرداختند و با فعالیت‌های حوزه کاری یکدیگر آشنا شدند.

در پایان برگزاری این دیدار نیز پیشنهادی در جلسه مطرح شد که بین مراکزی که در حوزه نوجوانان و در سطح ملی به فعالیت‌های قرآنی می‌پردازند، یک شورای هماهنگی تشکیل شود تا هر چند وقت یکبار این شورا که در آن هر یک از نهادهای مجری فعالیت‌های قرآنی ویژه نوجوانان مانند شورای عالی قرآن(طرح اسوه)، ستاد طرح ملی تلاوت و سازمان دارالقرآن الکریم(طرح استعدادهای درخشان) دارای عضو هستند، تشکیل جلسه دهد تا از این طریق هماهنگی و هم‌افزایی لازم بین دستگاه‌های مختلف ایجاد شود.

همچنین، مقرر شد تا با محوریت شورای عالی قرآن، اولین جلسه شورای هماهنگی نهادهای مجری فعالیت‌های قرآنی نوجوانان برگزار شود و طی آن جلسه نیز تصمیماتی برای اداره و نحوه کارکرد این شورای هماهنگی اتخاذ شود.

یادآور می‌شود، ششمين دوره طرح اسوه به همت جامعه فرهنگی، قرآنی عصر و شورای عالی قرآن از ١٢ تا ٢٠ اسفندماه در مشهد مقدس در حال برگزاری است.

تشکیل شورای هماهنگی نهادهای مجری فعالیت‌های قرآنی نوجوانان

تشکیل شورای هماهنگی نهادهای مجری فعالیت‌های قرآنی نوجوانان

تشکیل شورای هماهنگی نهادهای مجری فعالیت‌های قرآنی نوجوانان
captcha