احداث مهمانسرای حرم مطهر حضرت زینب(س) آغاز شد
کد خبر: 3582226
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۴
با مشارکت مردم خوزستان؛

احداث مهمانسرای حرم مطهر حضرت زینب(س) آغاز شد

گروه فرهنگی: مسئول ستاد بازسازی حرم‌های شریف سوریه از آغاز عملیات احداث مسئول ستاد بازسازی حرم‌های شریف سوریه از امروز چهارشنبه ۱۸ اسفندماه به همت مردم خوزستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان و به نقل از روابط عمومی ستاد بازسازی عتبات عالیات، جمشید گودرزی مسئول ستاد بازسازی حرم‌های شریف سوریه افزود: ۱۸ اسفند طی آئینی با حضور مقامات سوری و مقامات ایرانی مستقر در سوریه، کلنگ احداث مهمانسرای حرم مطهر حضرت زینب(س) با همت مردم استان خوزستان به زمین زده خواهد شد.

وی گفت: همچنین در این روز سیستم اطفا حریق حرم مطهر زینبیه که با همت مردم دوست‌دار اهل بیت آبادان تامین، نصب و راه اندازی شده تحویل تولیت حرم مطهر می‌شود.

گودرزی با بیان اینکه کار نصب این سامانه توسط متخصصان و متبرعان اعزامی از استان خوزستان در حال انجام است گفت: هزینه این سیستم و متعلقات آن حدود یکصد میلیون تومان است که توسط مردم شریف شهرستان آبادان تأمین شده است.

مسئول ستاد بازسازی حرم‌های شریف سوریه یادآور شد: مردم دوست‌دار اهل استان خوزستان، پیش از این هزینه بازسازی حرم مطهر حضرت زینب(س) از جمله ترمیم خشت‌های مطلای گنبد حرم، بازسازی مناره‌ها وسیستم گرمایش و سرمایش و… را تامین کرده بودند.

captcha