تشرف به کربلا؛ آرزوی عمو حسن
کد خبر: 3582230
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۲

تشرف به کربلا؛ آرزوی عمو حسن

کانون خبرنگاران نبأ: در پی پخش آیتم ویژه زندگی خانوادگی «عمو حسن» جانباز 70 درصد جنگ تحمیلی و بیان آرزوی این ایثارگر، بسیاری از مخاطبان برنامه «پیاده آمده‌ایم» آمادگی خود را جهت برآورده کردن آرزوی وی اعلام کرده‌اند.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، در سومین هفته از برنامه «پیاده آمده‌ایم» آیتم ویژه «عمو حسن» جانباز 70 درصد جنگ تحمیلی و رابطه عاشقانه او و همسرش پخش شد که علاوه بر استقبال بی‌نظیر مخاطبان از این بخش، پویشی مردمی جهت برآورده کردن آرزویی که او در این گزارش ویژه عنوان کرد، تشکیل شده است.
بر اساس این گزارش، در این آیتم ویژه که دوربین برنامه برای اولین بار وارد محیط گرم و صمیمی خانوادگی عمو حسن شده است، او عنوان کرد که بزرگ‌ترین آرزویش تشرف به کربلا و زیارت حرم مطهر حضرت سیدالشهدا(ع) است که با پایان برنامه بلافصله سیل تماس‌های تلفنی و پیامک شروع شد و مخاطبان برنامه آمادگی خود را جهت برآورده کردن این آرزو و تقبل تمامی هزینه‌های این سفر اعلام کردند.
در حال حاضر تیم اجرایی «پیاده آمده‌ایم» در حال بررسی تقاضاهای رسیده از جانب مخاطبان برنامه است تا بتواند با توجه به شرایط جسمانی عمو حسن و همچنین هزینه‌های سفر و اقامت در کربلای معلی، بهترین شرایط را برای تحقق این آرزو تا قبل از پایان سال جاری فراهم کند.
موضوع فصل دوم برنامه «پیاده آمده‌ایم» براساس سه موضوع محبت در خانواده، گفت‌وگو و تعهد و مسولیت‌پذیری انتخاب شده است و چهارمین قسمت این برنامه پنجشنبه، 19 اسفندماه با حضور حجت‌الاسلام محمدرضا زائری حوالی ساعت 24 روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود.
captcha