20 فروردین 96؛ آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره ایده‌های نو
کد خبر: 3582890
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۲

20 فروردین 96؛ آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره ایده‌های نو

گروه اجتماعی: رئیس گروه کارآفرینی و ارتباط با صنعت و دانشگاه پیام نور خراسان شمالی گفت: آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره ایده‌های نو دانشگاه پیام نور و ثبت آثار در پورتال، بیستم فروردین 96 است.

آرش صدری، رئیس گروه کارآفرینی و ارتباط با صنعت دانشگاه پیام نور خراسان شمالی، در گفت و گو با خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از خراسان‌شمالی، اظهار کرد: متقاضیان شرکت در نخستین جشنواره ملی ایده و طرح فناورانه دانشگاه پیام نور می توانند در 6 رشته گوناگون علوم انسانی، علوم پایه، فنی و مهندسی، کشاورزی و منابع طبیعی، معماری و هنر و میان رشته ای، آثار خود را در پورتال به نشانی Http://idea.pnu.ac.ir به ثبت برسانند.
وی با بیان اینکه ثبت نام و شرکت در این جشنواره کاملا رایگان است و هزینه ای ندارد، ادامه داد: در مرحله نخست و پس از ثبت ایده آثار و مدارک ارسال شده ایده پرداز در دانشگاه استان، بررسی مقدماتی شده و پس از تایید اولیه به دبیرخانه جشنواره در تهران ارسال می شوند.
صدری با اشاره به اینکه تاریخ برگزاری جشنواره، دهم و یازدهم اردیبهشت ماه 96 است، خاطرنشان کرد: داوری ایده ها در دو مرحله داوری بر اساس مستندات و مطالب ثبت شده در سایت و داوری آثار بر اساس ارائه حضوری به مدت پنج دقیقه انجام می شود.
وی امتیازات و جوایز نفرات برتر را، امکان ارائه ایده و محصول در بخش فن بازار جشنواره، امکان عقد قراداد با سرمایه گذاران، اهدای لوح تقدیر به ایده های برگزیده و اهدای جوایز نقدی ده الی صد میلیون ریالی ذکر کرد.
رئیس گروه کارآفرینی و ارتباط با صنعت دانشگاه پیام نور خراسان شمالی تصریح کرد: مکان برگاری جشنواره، تهران بزرگراه ارتش، خیابان نخل، سازمان مرکزی پیام نور بوده و برای تماس با دبیرخانه متقاضیان با شماره 22458318 -021 تماس بگیرند.
captcha