«اسراء» از 28 اسفند هر شب ساعت 21+تیزر
کد خبر: 3583936
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۱

«اسراء» از 28 اسفند هر شب ساعت 21+تیزر

گروه فعالیت‌های قرآنی: مسابقه پرمخاطب «اسراء» از 28 اسفندماه از شبکه‌های «قرآن و معارف سیما» و «امید» تقدیم علاقه‌مندان خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) سری جدید مسابقه تلویزیونی «اسراء» با رویکردی متفاوت تولید شده است، این برنامه در ادوار گذشته به صورت زنده روی آنتن می‌رفت که در این دوره به صورت تولیدی خواهد بود.
برنامه «اسراء» از شنبه هفته آینده، 28 اسفندماه تقدیم علاقه‌مندان می‌شود، این برنامه از تاریخ 28 اسفندماه 95 تا 13 فروردین 96 هر شب از ساعت 21 تا 22 از شبکه قرآن و معارف سیما تقدیم علاقه‌مندان می‌شود و بازپخش آن نیز هر روز ساعت ۹ تا ۱۰ صبح از این شبکه روی آنتن می‌رود.
پخش این برنامه از تاریخ ۱۳ فروردین 96 به بعد با تغییرات جزئی مواجه می‌شود به این صورت که از روز شنبه تا سه شنبه و از ساعت ۲۱ تا ۲۲ اصل برنامه پخش می‌شود و روز چهارشنبه نیز گلچین آن تقدیم علاقه‌مندان خواهد شد. باز پخش این برنامه تغییری نخواهد کرد و از ساعت 9 تا 10 صبح است.
همانطور که پیش از این به اطلاع علاقه‌مندان رسیده بود این برنامه برای اولین بار قرار است از شبکه «امید» نیز تقدیم بینندگان شود، روال بازپخش برنامه در این شبکه نیز به این صورت است که در تاریخ 29 و 30 اسفند 95 از ساعت 12:30 و از تاریخ یکم فرودین ماه 96 به بعد نیز از ساعت 12 روی آنتن این شبکه می‌رود.
یادآور می‌شود این مسابقه برای شرکت کنندگان نوجوان در مقاطع سنی 11 تا 16 سال است، همچنین متسابقان در رشته‌های قرائت تقلیدی از «محمدصدیق منشاوی»، «مصطفی اسماعیل»، «عبدالباسط» و «شحات انور» به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.
از دیگر تفاوت‌‌های این دوره با پنج دوره قبل می‌توان به نحوه داوری مسابقه اشاره نمود که در این دوره تمامی مراحل مسابقه شامل مقدماتی، نیمه نهایی و فینال توسط سه داور مورد قضاوت قرار می‌گیرد، هیئت داوران این دوره نیز متشکل از رحیم خاکی، امین پویا و مهدی عادلی است که هر سه از قاریان بین‌المللی قرآن هستند. همچنین اجرا و تهیه کنندگی برنامه نیز بر عهده سید وحید مرتضوی مجری توانمند سیما خواهد بود.
در ادامه تیزر این برنامه ارائه می‌شود.

دریافت
captcha