ارتش؛ میزبان سی و یکمین دوره مسابقات قرآن نیروهای مسلح
کد خبر: 3584032
تاریخ انتشار : ۰۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۲:۱۰

ارتش؛ میزبان سی و یکمین دوره مسابقات قرآن نیروهای مسلح

گروه مسابقات: سی و یکمین دوره مسابقات قرآن نیروهای مسلح کشور در بخش کارکنان پایور و وظیفه به میزبانی ارتش برگزار می‌شود.

سرگرد مهدی میدانی، مدیر قرآن و عترت و نماز سازمان عقیدتی ـ سیاسی ارتش (آجا) در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، ضمن بیان این مطلب گفت: سی و یکمین دوره مسابقات قرآن نیروهای مسلح کشور در بخش کارکنان پایور و وظیفه به میزبانی ارتش طی سال96 پس از ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود که اردوی انتخابی کارکنان و بانوان شاغل ارتش نیز در اردیبهشت‌ماه سال جدید برپا خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه همچنین این مسابقات در بخش بانوان شاغل و همسران به میزبانی سپاه پاسداران اجرا می‌شود، اظهار کرد: از نکات قابل تأمل این بود که در سال 94 بیش از 10 جلسه در سپاه پاسداران با همراهی وزارت دفاع، نیروی انتظامی داشتیم که آیین‌نامه مسابقات قرآن نیروهای مسلح را روز آمد کردیم.
میدانی بیان کرد: در همین روزآمدی آیین‌نامه مقرر شد برای همسران به عنوان پشتیبانی کارکنان نظامی و نقش مؤثر آنها در موفقیت کارکنان، مسابقاتی در مسابقات نیروهای مسلح مسابقات به عنوان مجزا در کنار بانوان شاغل در نظر گرفته شود که این مسابقات نیز در سی و یکمین دوره مسابقات نیروهای مسلح افزوده شده است.
یادآور می‌شود، مسابقات قرآن نیروهای مسلح هر دو سال یکبار در رشته‌های قرائت تحقیق و ترتیل، حفظ 5، 10، 15، 20 جزء و حفظ کل قرآن کریم و همچنین مفاهیم سطح یک و دو و اذان برگزار می‌شود که سی‌امین دوره آن سال 94 به میزبانی سپاه پاسداران اسلامی و در بخش بانوان به میزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.
captcha