انسجام ملی پشتوانه‌ای برای مقابله با تهدیدات سیاسیون تازه‌کار آمریکایی است
کد خبر: 3584072
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۹
علی نجفی خوشرودی:

انسجام ملی پشتوانه‌ای برای مقابله با تهدیدات سیاسیون تازه‌کار آمریکایی است

گروه سیاسی: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به تهدیدات اخیر رئیس‌جمهور آمریکا اظهار کرد: بدیهی است که انسجام ملی و تفاهم فزاینده نیروهای معتقد به نظام و پرهیز از اختلاف در سایه رهبر معظم انقلاب بهترین پشتوانه برای مقابله با تحرکات و تهدیدات سیاسیون تازه‌کار آمریکایی خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، علی نجفی خوشرودی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی امروز، سه‌شنبه، 24 اسفندماه در نطق میان‌دستور خود در صحن علنی با اشاره به برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا اظهار کرد: اوایل سال آینده انتخابات مهمی برگزار می‌شود؛ مردم ایران یکبار دیگر همبستگی ملی و مشارکت خود را نشان خواهند داد.
وی افزود: انتخابات مکانیسم تعامل و ارتباط مردم با حکومت است و بایستی از هرگونه اقدامی که موجب کاهش مشارکت حداکثری مردم و دلسردی آنها می‌شود پرهیز شود.
نجفی خوشرودی تصریح کرد: شایسته است که صدای مردم بعد از انتخابات مؤثر افتد؛ صدایی که گفت‌وگوی ملی و توسعه ملی و همه‌جانبه و تعیین اولویت‌های مهم جهت بهره‌گیری از ظرفیت‌های کشور برای مقابله با بیکاری و یأس و ناامیدی ناشی از آن، شکاف طبقاتی، ناکارآمدی، تبعیض و آسیب‌های اجتماعی را می‌طلبد.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه تضعیف اعتماد ملی از مهم‌ترین منابع تهدید امنیت ملی کشور به شمار می‌رود، گفت: ارتقاء کارآمدی ارگان‌های مختلف اجرایی و قضایی و تقویت پاسخگویی مسئولان اهتمام جدی به مسائل جوانان به ویژه بیکاری آنها مبارزه جدی و بی‌تعارف با فساد می‌تواند به ارتقای اعتماد مردم منجر شود.
نجفی خوشرودی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اظهارات و اقدامات اخیر رئیس‌جمهور آمریکا گفت: به عنوان یک دیپلمات به رئیس‌جمهور و مقامات جدید آمریکا یادآوری می‌کنم محدودیت و تبعیض امنیت نمی‌آورد و تصور تهدید افراط‌گرایی را توجیه نمی‌کند.
این نماینده مجلس دهم خطاب به رئیس‌جمهور جدید آمریکا گفت: آقای ترامپ! این صدایی است که از پارلمان ایران، مهد تمدن و فرهنگ جهان؛ تصمیمات و اقدامات شما محکوم است و بدیهی است که انسجام ملی و تفاهم فزاینده نیروهای معتقد به نظام و پرهیز از اختلاف در سایه رهبر معظم انقلاب بهترین پشتوانه برای مقابله با تحرکات و تهدیدات سیاسیون تازه‌کار آمریکایی خواهد بود.
captcha