مسئولان در راستای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل گزارش دهند
کد خبر: 3584173
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۷
امام جمعه فاروج:

مسئولان در راستای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل گزارش دهند

گروه سیاست و اقتصاد: امام جمعه فاروج با بیان اینکه خط تولید و راه اندازی واحدهای تولیدی اشتغال‌‎زا در فاروج جهت از بین بردن بیکاری نیازمند توجه بیشتر است، گفت: مسئولان در راستای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل گزارش دهند.

حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی قلیزاده، در گفت‌و گو با خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از خراسان‌شمالی، با تاکید بر اقدام جهادی مسئولان در حل مشکل اشتغال و بیکاری، اظهار کرد: مسئولان با شفاف‌سازی و ارائه گزارش مستند به مردم اقدامات انجام شده خود را گزارش دهند.
وی با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری تصریح کرد: سخنان ایشان، به معنای چاره اندیشی جدی مسئولان جهت حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم است.
امام جمعه فاروج با بیان اینکه تریبون نماز جمعه در اختیار مسئولان و مدیران شهرستان است تا با حضور در مقابل مردم به ارائه گزارش کار یکساله خود بپردازند، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری سال 95 را سال اقدام و عمل نامیدند، نباشد که مسئولی در رزومه کاری خود، فقط از چاپ پوستر، بنر و برگزاری سمینار گزارش دهد.
حجت الاسلام قلیزاده گفت: دلیل اینکه رهبری در سال‌های گذشته، نام شعار سال را با مضمون اقتصاد انتخاب کرده‌‌اند، هجمه‌ دشمنان از این ناحیه بوده و با توجه به وضعیت اقتصادی جاری، پیش‌بینی می‌شود نام سال جدید نیز با مضمون اقتصادی همراه باشد.
امام جمعه فاروج تصریح کرد: مردم باید شعار سال را، به‌صورت عینی سر سفره خود ببیند.
حجت‌الاسلام قلیزاده اضافه کرد: دغدغه مقام معظم رهبری حل مشکلات اقتصادی و معیشیتی مردم است.
وی یادآور شد: مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی از حوزه شعار خارج شده و با اقدام و عمل کار کرده و نتیجه را به مردم گزارش دهند.
captcha