آغاز ثبت‌نام رشته‌های بدون آزمون مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی بجنورد
کد خبر: 3584248
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۳

آغاز ثبت‌نام رشته‌های بدون آزمون مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی بجنورد

گروه اجتماعی: رئیس مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی بجنورد از آغاز ثبت‌نام در مقطع کارشناسی حرفه‌ای بدون آزمون در این مرکز از امروز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از خراسان‌شمالی، به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی خراسان شمالی، مریم یزدان‌پناه اظهار کرد: مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی بجنورد، در مقطع کارشناسی ناپیوسته بدون آزمون برای نیمسال تحصیلی بهمن ماه سال جاری، در 3 کد رشته دانشجو می‌پذیرد.
به گفته رئیس مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی بجنورد این مرکز در رشته‌های شبکه‌های کامپیوتری، فناوری اطلاعات و روابط عمومی، دانشجو می‌پذیرد.
وی با تاکید بر اینکه داوطلبان باید به‌صورت حضوری برای ثبت‌نام مراجعه کنند، گفت: ثبت‌نام در این رشته‌ها از امروز آغاز شده و تا 15 فروردین ماه سال 96 ادامه دارد.
یزدان‌پناه ادامه داد: داوطلبان برای ثبت‌نام به نشانی کیلومتر 5 جاده بجنورد - اسفراین، ابتدای سایت اداری ارکان، روبروی پمپ گاز، مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی بجنورد مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های 3تا05832285741 و 09361747712 تماس حاصل نمایند.
وی افزود: در حال حاضر این مرکز دارای 12 کد رشته در مقاطع کاردانی و کارشناسی در حوزه صنعت، خدمات و فرهنگ و هنر است.
گفتنی مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی خراسان شمالی قدیمیترین و مجهزترین مرکز علمی کاربردی در خراسان شمالی و پنجمین مرکز برتر این نهاد در سطح کشور می باشد.
captcha