پیام تبریک سال نو و دعوت برای استماع منویات رهبر معظم انقلاب در حرم رضوی
کد خبر: 3584369
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۷
از سوی استاندار خراسان رضوی صادر شد؛

پیام تبریک سال نو و دعوت برای استماع منویات رهبر معظم انقلاب در حرم رضوی

گروه سیاست و اقتصاد: استاندار خراسان رضوی در پیامی ضمن تبریک آغاز سال نو، از عموم ملت فهیم، عزیز، خداجو و شهیدپرور برای شرکت در مراسم سخنرانی مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در نخستین روز سال جدید در بارگاه ملکوتی حضرت رضا(ع) دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علی‌رضا رشیدیان، استاندار خراسان رضوی، در پیامی ضمن تبریک آغاز سال نو، از عموم ملت فهیم، عزیز، خداجو و شهیدپرور برای شرکت در مراسم سخنرانی مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در نخستین روز سال جدید در بارگاه ملکوتی حضرت رضا(ع) دعوت کرد.
متن کامل این پیام به شرح زیر است:
بسمه تعالی
اول فروردین و آغاز بهار، بدون تردید قبل از هر چیز مظهر قدرت پروردگار و آغاز دوباره رویش و زیبایی طبیعت و نشانه آشکار از قیامت و رستاخیز است.
عیش ربیع و رستاخیز طبیعت، جلوه‌ی تمام نمای زیبایی و سمات حشمت خداوند و فرصتی مغتنم برای تعمق و تفکر و درک بهتر بزرگی و عظمت خالق هستی است.
اینک که نوروزی دیگر را در سایه‌ی لطف الهی، توجهات ویژه ولی نعمتمان حضرت ثامن‌الحجج (ع) و به برکت امنیت و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی جشن می‌گیریم؛ یادی می‌کنم از شهدای عزیز، آن گل‌هایی که پرپر شدند تا نوبهار ملت و انقلابمان به بار بنشیند.
بی‌شک آغاز بهار، دوباره فرصتی برای خدمت به مردم و حرکت در راستای اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سیاست‌های اصولی دولت تدبیر و امید است.
در سالی که گذشت توانستیم علی رغم تمامی دسیسه، تهدید و تحریم‌‌های دشمنان، در تمامی عرصه‌های علمی، فرهنگی، اقتصادی و ...در سایه‌ی رهنمودهای مقام معظم رهبری(مد ظله‌العالی)، همت و استقامت مردم، تدابیر ریاست محترم جمهوری و دولت خدمتگزار، با بهره‌برداری از صد‌ها پروژه در خراسان رضوی، با سرمایه‌گذاری مبلغی بیش از حدود 40 هزار میلیارد ریال با رویکرد تحقق شعار سال و اقتصاد مقاومتی، به نحو چشمگیری بدرخشیم.
در سالی که سپری شد، در میان تمامی رویدادهای تلخ و شیرین و اتفاقات مهم از جمله انتخاب مشهد مقدس به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام، شهر جهانی گوهرسنگ‌ها، فقدان برخی از یاران رهبری و انقلاب؛ ملت و دولت در انجام کامل جهت تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی تلاش مثال زدنی داشتند که آثار و نتایج آن در رشد شاخص‌های تولید، صادرات و اشتغال قابل افتخار است.
ما سال جدید را در حالی آغاز می‌کنیم که ملت بزرگ ایران اسلامی در آستانه‌ی خلق حماسه‌ی بزرگ و سرنوشت‌ساز برگزاری دوازدهمین دوره‌ی انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره‌ی شوراهای اسلامی شهر و روستا قرار دارد.
قطعاً مردم هوشمند ایران اسلامی تحت رهنمودهای مقام عظمای ولایت، با شرکت پرشور، حداکثری و برگزاری انتخاباتی سالم، قانونمند و توام با رعایت ارزش‌های اخلاقی که زیبنده‌ی ملت فهیم ایران است همچون گذشته، برگ زرینی در تاریخ پر افتخار این مرز و بوم رقم خواهند زد.
سال‌ها است طلیعه‌ی سال جدید و لحظات سرشار از لطافت آغازین روز بهار، نوید بخش دیدار ولی امر مسلمین جهان است که زائران و مجاوران هشتمین امام همام(ع) ضمن شکرگزاری بخاطر این موهبت الهی، برای بهره‌گیری از فرمایشات معظم له و گوش جان سپردن به رهنمودها و چشم‌انداز یکساله ایشان در بارگاه امام هشتم(ع) رهنمون می‌شوند.
لذا اینجانب به نمایندگی از دولت خدمتگزار تدبیر و امید با تبریک سال جدید و عید نوروز ایرانی که امسال به شمیم مبارک میلاد دخت گرامی پیامبر رحمت، فاطمی هم شده، از تمامی مردم شریف خراسان رضوی، زائران و مجاوران، خانواده‌ معظم شهدا، ایثارگران و آحاد مختلف مردم برای شرکت در مراسم سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی در کنار بارگاه منور رضوی دعوت می‌کنم.
captcha