«تاریکی شب، روشنایی روز» بعد از تعطیلات نوروز جلوی دوربین می‌رود
کد خبر: 3584427
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۱

«تاریکی شب، روشنایی روز» بعد از تعطیلات نوروز جلوی دوربین می‌رود

گروه هنر: سریال «تاریکی شب، روشنایی روز» که به علت نبود بودجه مدتی بود تولیدش متوقف شده بود با رفع مشکل پیش آمده، بعد از تعطیلات نوروز تصویربرداری آن از سرگرفته می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با پرداخت بدهی‌ها سریال «تاریکی شب، روشنایی روز» تصویربرداری این کار انقلابی بعد از تعطیلات عید نوروز آغاز خواهد شد. این اثر پیشتر در مرکز گسترش فیلمنامه‌نویسی تولید می‌شد که اخیراً تولید آن به معاونت سیما محول شده است. کارگردانی این کار را حجت قاسم‌زاده بر عهده دارد و مجید رضا بالا تهیه‌کنندگی کار را بر عهده دارد.

بنا به این گزارش، با آغاز تصویربرداری چند بازیگر جدید به پروژه اضافه می‌شوند، البته بیشتر بخش‌‌های این سریال فیلمبرداری شده و تنها 20 درصد از تصویربرداری کار باقی مانده است. در این کار قاسم‌زاده در کنار کارگردانی، نویسندگی پروژه را هم بر عهده دارد.

در ادامه این خبر آمده؛ سعید ذهنی قرار است موسیقی این سریال را بسازد. داستان این سریال در دو برهه زمانی امروز و گذشته اتفاق می‌افتد و زندگی بهنام طریقت است که جریان روزمره حیاتش از مدار عادی خارج می‌شود. وی مجبور است جواب چرایی مشکلات امروزش را در گذشته پیدا  کند و … نسبت مقاطع داستان یکسان نیست. بیش از ۷۰ درصد از قصه در زمان حال روایت می‌شود و ۳۰ درصد ماجرا در گذشته رخ می‌دهد.

فرهاد قائمیان، فرخ نعمتی، مائده طهماسبی، بهاران بنی احمدی، سید مهرداد ضیایی، مهرداد ضیایی، احسان امانی، امیرحسین مدرس، روزبه حصاری، سیدجلال فاطمی، سام کبودوند، بهرام ابراهیمی، پرویز پورحسینی، ناصر ممدوح و رضا امامی در این مجموعه بازی می‌کنند.

عوامل این مجموعه عبارتند از مشاور تهیه‌کننده: محمدرضا تخت‌کشیان، مدیر تصویربرداری: سهیل نوروزی، صحنه و لباس: آیدین ظریف، گریم: ایمان امیدواری، صدا: منصور شهبازی، دستیار اول کارگردان: حسین خضوعی، منشی صحنه: لادن رحمتی، گروه کارگردانی: آریانا قاسم‌زاده اصل – نیلوفر کوخانی، دستیار اول صحنه: رضا عسگرخانی، آهنگساز: سعید ذهنی، صداگذار: علی علویان، مدیر تولید: داود معدنی، مدیر تدارکات: عباس کلانتر، تدوین: کامران جاهدی، برنامه‌ریز: توماج نورایی و عکاس: هانیه رستمی.

سریال «تاریکی شب، روشنایی روز» در ۱۶ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای در مرکز گسترش فیلم‌نامه‌نویسی رسانه ملی تولید می‌شود.

captcha