جلسه پایان سال محمد برخورداری در جوار آستان عبدالعظیم(ع) + عکس
کد خبر: 3584454
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۰

جلسه پایان سال محمد برخورداری در جوار آستان عبدالعظیم(ع) + عکس

گروه جلسات و محافل: آخرین جلسه آموزش قرآن محمد برخورداری، قاری و مبتهل ممتاز با حضور قاریان و حافظان قرآن و مداح اهل بیت(ع)، محمدرضا غلامرضا‌زاده در مسجد جامع شهرری برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، آخرین جلسه آموزش قرآن محمد برخورداری، قاری و مبتهل ممتاز کشورمان، دوشنبه، بیست و سوم اسفندماه با حضور قاریان و حافظان قرآن در صحن عتیق آستان عبدالعظیم(ع)، مسجد جامع شهرری، بلافاصله پس از نماز مغرب و عشاء برگزار شد.

نشود////جلسه پایان سال محمد برخورداری در جوار آستان عبدالعظیم(ع)+عکس

در این جلسه، اعضای جلسه به ارائه تلاوت‌های تقلیدی از اساتید مصری پرداختند و محمد برخورداری، نکات صوت و لحنی و تجویدی آنها را متذکر شد. همچنین در خلال تلاوت‌ها، محمدرضا غلامرضازاده، مداح با اخلاص اهل بیت(ع) دقایقی به مداحی پرداخت.

این جلسه قرآن که در جوار حرم عبدالعظیم الحسنی(ع) برگزار می‌شود، تلاوت‌هایش، حس و حال متفاوتی از جلسات دیگر دارد و به برکت حضرت عبدالعظیم(ع) فضایی معنوی ایجاد می‌شود.

نشود////جلسه پایان سال محمد برخورداری در جوار آستان عبدالعظیم(ع)+عکس

از جمله نکات جالب این جلسه قرآن، فعالیت بچه‌های جلسه از عکس‌برداری و فیلم‌برداری گرفته تا پذیرایی و ... بود که نشان از همدلی و وحدت بسیار قابل تحسین این جلسه قرآن صمیمی بود.

جلسه آموزش قرآن محمد برخورداری، قاری و مبتهل ممتاز کشورمان، به مدت ۱۰ سال است که دوشنبه‌ها در صحن عتیق مسجد جامع شهرری، بلافاصله پس از نماز عشاء برگزار می‌شود.

نشود////جلسه پایان سال محمد برخورداری در جوار آستان عبدالعظیم(ع)+عکس

لازم به ذکر است جلسات قرآن محمد برخورداری در هفته بشرح ذیل می باشد؛ یکشنبه شب‌ها مسجد امام حسن(ع) واقع در فلکه سوم دولت آباد، دوشنبه شب‌ها مسجد جامع آستان حضرت عبدالعظیم(ع)، سه‌شنبه شب‌ها مسجد افضلیه واقع در خیابان فداییان اسلام نرسیده به آستان بی بی زبیده و پنجشنبه‌ها سه ساعت قبل از اذان مغرب در آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) واقع در شهرری بعد از میدان بسیج یا سه راه ورامین است.
جهت کسب اطلاعات بیشتر و دسترسی به فایل‌های جلسات می‌توانید به کانال تلگرام جلسات قرآن محمد برخورداری به آدرس https://t.me/TaTelavat مراجعه نمایید.

captcha